چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت/ با بهارگیفت در ذهن ها ماندگار شوید

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 749526
اگر شما مشتری انواع کسب و کارها هستید حتما چندین هدیه تبلیغاتی به رسم یادبود دریافت نموده اید و اگر خودتان نیز صاحب مجموعه یا کسب و کاری هستید به احتمال زیاد به مشتریان و همکاران هدیای تبلیغاتی مناسب و در خور مجموعه خود ارائه داده اید. شما میتوانید با یک برنامه ریزی دقیق، کمی خلاقیت و ایده پردازی ، هدیه ای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد تهیه کرده و با این اقدام مشتریان خود را به وجد آورده و نام خود را در ذهن آن ها حک نمایید.
در دنیای امروز با توجه به پیشرفت روز افزون و رقابت بسیار در حوزه تجارت، تبلیغات حرف اول را میزند و بایستی به هر نحوی نام کسب و کار خود را به مخاطبین برسانید.
 

راه های مختلفی برای تبلیغات موجود میباشد، از جمله تلویزیون، روزنامه ها، بیلبوردها، تراکت ها، بروشورها، سایت ها و شبکه های مجازی و ... با این حال، از قدیم الایام یکی از تاثیرگذارترین و کاربردی ترین آیتم ها برای تبلیغات، هدایای تبلیغاتی میباشد. محصولات تبلیغاتی ، به مخاطبین اجازه میدهند که با نام و برند شما از نزدیک آشنا شده و در هنگام استفاده از آن حس خوب رضایت داشته باشند و در نتیجه نام برند و مجموعه شما طولانی مدت در ذهن مشتریان میماند و مسلما نتیجه مطلوب و رضایتبخشی از تبلیغات خود خواهید گرفت و نهایتا فروش بیشتری خواهید داشت.

انواع هدایای تبلیغاتی : 
هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که با توجه به حیطه فعالیت شما و زمان و نوع آن به دسته های مختلفی تقسیم میشوند. مثلا نزدیک سال نو همه در تلاطم خرید سررسید تبلیغاتی و ست های مدیریتی میباشند. یا در فصل تابستان از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی میتوان به آفتابگیر تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی ، تیشرت تبلیغاتی اشاره کرد. هدایای تبلیغاتی تنوع بسیاری دارد شما تاکنون شاید خودتان نیز متوجه نشدید و هدیه ای دریافت کرده اید مثلا به مغازه ای رفتید و کالایی که خریداری کردید را داخل یک ساکدستی تبلیغاتی پارچه ای گذاشته اند ، این نیز هدیه تبلیغاتی محسوب میشود. این هدایا فقط جهت تبلیغات و شناساندن نام برند در گوش عموم و ایجاد حس خوب در بین مردم بکار میرود.

علاوه بر انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب و درخور مجموعه شما، محل تبلیغ هدیه نیز بسیار اهمیت دارد به صورتی که محل تبلیغ بایستی در معرض دید عموم با کیفیت عالی و اندازه مناسب باشد نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچک ... مثلا فردی که تیشرت تبلیغاتی بر تن دارد قرار نیست همه فضای تیشرت پر از چاپ و گلدوزی تبلیغات باشد و آن فرد حس یک بیلبورد متحرک داشته باشد چاپ یا گلدوزی ظریفی در گوشه ای از تیشرت بسیار جذاب و مخاطب پسند خواهد بود.

نکات مهمی که بایستی در هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی توجه کرد:
شما بایستی در انتخاب هدایای تبلیغاتی، دقت بسیار زیادی داشته باشید. به این دلیل که هدایای تبلیغاتی نماینده ی برند و شرکت شما است که اگر موردتوجه مخاطبان قرار گیرد، باعث برگشت سرمایه، به شرکت شما خواهد شد. برای این منظور نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1.شناخت کافی نسبت به مشتریان: گام اول در انتخاب هدایای تبلیغاتی، شناخت کافی از مخاطبتان است. درصورتی که هدیه در نظر گرفته شده، موردپسند و علاقه ی مشتریان شما باشد، علاوه بر مشتری، شما نیز از آن سود خواهید برد. در نتیجه هزینه ی پرداخت شده، با سود بیشتری به سمت شرکت شما بازخواهد گشت. به‎عنوان مثال برای گروه ورزشکاران و دانشجویان می‎توانید از تیشرت و کلاه و قمقمه تبلیغاتی استفاده کنید.
 
2. نحوه توزیع هدایای تبلیغاتی: اینکه چگونه و در چه شرایطی هدیه ی تبلیغاتی در اختیار مشتری قرار می گیرد، بسیار مهم است. بهتر است هدیه ی تبلیغاتی، یک بسته بندی محکم و مقاوم نسبت به ضربه داشته باشد و کالا به صورت زیبا و چشم نواز در آن قرار گیرد. این ویژگی علاوه بر محافظت از محتویات در برابر ضربه، در احساس مخاطب نیز بسیار تأثیرگذار است.
 
3. ارسال هدفمند هدایای تبلیغاتی: برای ارسال هدایای تبلیغاتی خود، هدف داشته باشید. مثلاً از مخاطب خود بخواهید که در صورت دریافت هدیه، برند شمارا تبلیغ کند یا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، هشتگ برندتان را با دیگران به اشتراک بگذارد.
 
4. هدایای تبلیغاتی ارزشمند و باکیفیت تولید کنید: هرچقدر هدایای تبلیغاتی شما باکیفیت تر باشد، نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. در هنگام تولید محصول اشانتیون بهتر است ریزترین جزئیات را نیز در نظر بگیرد. مثلاً برای تهیه ی یک خودکار ساده، توجه به نکاتی مانند رنگ جوهر، جنس خودکار، لوگوی روی خودکار و ... بسیار مهم است. اگر در این موارد نیازمند مشاوره هستید، می توانید با سایت ما به نشانی آدرس bahargift.com مراجعه نموده و با کارشناسان ما در تماس باشید تا شمارا در انتخاب هدایای تبلیغاتی راهنمایی کنیم.
 
5. انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید و خلاقانه: سعی کنید که محصولات تکراری و همیشگی مانند خودکار، جاسوئیچی و ... را برای مخاطبتان انتخاب نکنید. انتخاب این محصولات، تأثیر قابل توجهی نخواهد داشت و باعث هزینه ی اضافی می شود. بهتر است که هدایای تبلیغاتی شما مفید، نوآورانه و باکیفیت باشد تا همیشه در خاطره مشتریان شما باقی بماند.

نکته مهم : پرستیژ هدیه و ظاهری زیبا و شکیل
رعایت ظاهر زیبا و چشم نواز برای همه مردم خیلی مهم است. این ظاهر فقط به مد و لباس و... نیست. بلکه در همه ابزار های کاربردی از لوازم خانه گرفته و خودرو و حتی یک خودنویس بایستی رعایت شود. اگر مخاطب شما به این موارد علاقه مند باشد حتما با ارایه یک هدیه شکیل او را شگفت زده کنید. مثلا یک خودکار نفیس برای آن تهیه کرده. هدیه ای که در هر شرایط در کنار مخاطبتان باشد و یادآور نام و برند شما باشد.
 
 
 

حال سوال اینجاست کدامیک از محصولات تبلیغاتی دارای بازدهی بالاتر و کاربردی تر هست؟
به طور کلی میتوان گفت اولین قدم انتخاب هدایای تبلیغاتی این است که بودجه خود و در مرحله بعدی نوع فعالیت و کسب و کارتان را را در نظر بگیرید. این دو آیتم نقش مهمی در انتخاب هدایای تبلیغاتی دارند. در کل از همه چیز میتوان به عنوان هدایای تبلیغاتی بکار برد اما متداول ترین آن ها طبق تحقیقات انجام شده و جامعه آماری اقلام زیر میباشند:

سررسید تبلیغاتی :
هنگامی که به روزهای پایانی سال نزدیک میشویم ، مهمترین دغدغه  مدیران و مسئولین تدارک شرکت ها تهیه سالنامه و سررسید تبلیغاتی اختصاصی و توزیع آن میان همکاران و مشتریان است. سررسید تبلیغاتی یکی از متداول ترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب میشود که اکثر شرکت ها و مجموعه ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ همواره در پایان سال تصمیم میگیرند از این هدیه تبلیغاتی برای معرفی مجموعه خود به مشتریان و تشکر و قدردانی از همکاران و کارمندان خود استفاده میکنند. شما با ارائه سررسید تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ، این را در نظر داشته باشید که در طول سال جاری این محصول همراه مشتریان خواهد بود . سالنامه ها کاربرد وسیعی دارند و در موارد بسیاری استفاده میشوند سررسید تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می آید.
 
فلش تبلیغاتی :
فلش مموری تبلیغاتی یکی از بهترین گیفت های تبلیغاتی میباشد که سرعت بالای این هدیه کوچک در ثبت فایل ها و اطلاعات و هم چنین استفاده راحت از آن، سبب شده است که این هدیه تبلیغاتی خیلی محبوب شود. بخاطر همین موضوع است که اکثر افرادی که با کامپیوتر سرو کار دارند حداقل یک فلش مموری برای حفظ و نگه داری  اطلاعات یا انتقال آن ها در اختیار دارند و از یک سو روز به روز شاهد تنوع مدل این محصول و کالا در بازار هستیم که بسته به سلیقه شما میتوانید یکی از انواع آن مانند فلش مموری تبلیغاتی چرمی | فلش مموری تبلیغاتی فلزی | فلش مموری تبلیغاتی کارتی | فلش مموری سیلیکونی | فلش مموری OTG برگزینید.

 از فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی برای بازاریابی هم استفاده می شود و ما میتوانیم به وسیله آنها ( چاپ لوگو بر روی فلش )، برند خود را تبلیغ کنیم . فلش مموری هایی که می توانند در هر جایی همراه شما باشند، راحتی زیادی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. شما می توانید اسناد کاغذی را فراموش کنید و تمام اطلاعات خود را بر روی این اقلام رایانه ای به صورت ذخیره شده داشته باشید. فقط با توجه به میزان کارآیی این ابزار برای رشد کسب و کار شما، متوجه خواهید شد که چرا فلش مموری تبلیغاتی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی هستند. فلش مموری ها یکی از بهترین گزینه ها به عنوان هدیه تبلیغاتی و معرفی برند و لوگو و کسب و کار مجموعه شما، میباشد.
 
پاوربانک تبلیغاتی :
در دنیای امروزه با افزایش غیر قابل وصف استفاده از ابزارهای دیجیتال و هوشمند و استفاده از انواع برنامه ها و شبکه های مجازی در تلفن های همراه ، موبایل شما خیلی زود باتری خالی کرده و لذا اگر در جایی باشید که به برق دسترسی ندارید دچار مشکل میشوید. در این گونه مواقع بایستی یک پاوربانک همراه خود داشته باشید. پاور بانک تبلیغاتی یا پاور بانک قابل حمل تبلیغاتی یکی از ابزارهای پرکاربرد هدایای تبلیغاتی به شمار می آید . قیمت پاور بانک ارزان تبلیغاتی به میزان ذخیره انرژی آن و مدل و برند آن بستگی دارد. از مدل های رایج پاور بانک تبلیغاتی می توان به پاور بانک چرمی تبلیغاتی و پاور بانک کارتی تبلیغاتی اشاره نمود . خرید پاور تبلیغاتی از فروشگاه های معتبر هدایای تبلیغاتی که فروش پاور بانک تبلیغاتی با برندهای معتبر و گارانتی اصل را ارائه میدهند میتواند ضمانت کننده تبلیغاتی موثر برای شما باشد.
 
تیشرت تبلیغاتی :

تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و ماندگارترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. با حضور در نمایشگاه ها و فروشگاه ها میتوانید کارمندان یا مخاطبان یا هواداران یک برند خاص را ببنید که با پوشیدن لباس تبلیغاتی برند محبوبشان، دست به حمایت از آن میزنند. چاپ روی تیشرت تبلیغاتی بوسیله چاپ سیلک اسکرین  و چاپ سابلمیشن انجام می‌شود. هر چه جنس لباس تبلیغاتی بهتر باشید چاپ روی آن سخت تر و نیاز به دستگاه های مجهز تر دارد. به عنوان مثال برای انجام چاپ روی تیشرت از جنس پنبه ، به دستگاه های با کیفیت بالا نیازمندیم .

استفاده از تیشرت ، براي تبليغ کسب و کار شما، ايده بسيار جالب و موثری است. شما می توانيد تبليغات شرکت و يا برند خود را روی تيشرت ها چاپ کنيد. طراحی بر روی تیشرت تبلیغاتی امری مهم است که بایستی طوری باشد که مورد توجه مشتریان قرار گیرد. تیشرت و البسه تبلیغاتی ، به طرز قابل توجهی کسب و کار رونق میابد زیرا این محصولات توسط افراد در مکان های مختلف پوشیده میشوند و مشخصات مجموعه شما و نام تجاری و برند و لوگو شما در معرض عموم قرار میگیرد. زمانی که فردی یک تیشرت با نام و مشخصات برند شما بر تن میکنند، نام مجموعه شما در خاطرشان میماند و هنگامی که آن لباس را میپوشد ، دیگران متوجه نام تجاری و برند شما میشوند. در نتیجه البسه تبلیغاتی علی الخصوص تیشرت تبلیغاتی ، یکی از بهترین روش برای بازاریابی میباشد که میتوانند طیف وسیعی از مخاطبان بدون زحمت بدست بیاورند.
 
کلاه تبلیغاتی :
کلاه تبلیغاتی یک از ابزار ارزان و موثر در گروه هدیای تبلیغاتی به شمار می رود. کلاه تبلیغاتی را می توان یکی از هدایای تبلیغاتی دانست که در امور نمایشگاه ها و فروشگاه ها و رستوران بسیار کاربرد دارد. کلاه تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی میباشد که مصارف زیادی دارد. در محیط رستوران های فست فود و یا پمپ بنزین ها، همچنین کارخانجات و کارگاه ها، خدمات نصب، تعمیر، گارانتی و… از آن استفاده می شود.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی کتان به وسیله دستگاه های چاپ روی پارچه انجام می شود و قیمت چاپ روی کلاه فوم تبلیغاتی ارزان تر از کلاه تبلیغاتی پارچه ای است. این کلاه لبه دار بوده و به عنوان کلاه آفتابگیر جهت پیاده روی های طولانی مدت مانند راهپیمایی، کوهنوردی و گشت و گذارهای کنار ساحل در روزهای آفتابی، ​مناسب و قابل استفاده می باشد. کلاه تبلیغاتی نقابدار را می توان از مجموعه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کرد.
 
خودکار تبلیغاتی :
خودکار تبلیغاتی یکی از آن هدایای تبلیغاتی است که از قدیم در بین مردم رایج بوده و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است.این هدیه، قیمت بسیار مناسبی دارد. برای همه مورد استفاده است و تنوع قابل توجهی دارد. به همین دلیل، هنوز هم در بین هدایای تبلیغاتی وجود دارد و بسیاری از کسب ‌و کارها توجه ویژه‌ای به آن نشان می‌دهند. خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی و معروف به شمار می آید که به نسبت به قیمت پایین آن بازدهی بالایی به همراه دارد و برای یادداشت برداری و نوشتن اطلاعات روزمره از آن استفاده کرد.به عنوان مثال اگر شما نیاز به یادداشت برداری اطلاعات مهم و نوت برداری برنامه روزانه هستید، میتوانید از خودکار تبلیغاتی استفاده نمایید و اگر شخصی این خودکار را به شما هدیه داده باشد ، برند و نام حک شده بر روی خودکار در حافظه بلند مدت شما میماند.

خودکارهای تبلیغاتی از مهمترین ابزارهای بازاریابی است که میتواند تأثیر چشمگیری در افزایش شهرت نام تجاری شما داشته باشد. سودی که در بلند مدت از این خودکارها نصیب شما میشود، به مراتب بیشتر از هزینه ای است که برای تولید آنها خرج کردید. در عین حال، هزینه تولید این خودکارها نسبت به بسیاری دیگر از کالاهای تبلیغاتی مقرون به صرفه تر است. اگر دنبال خرید هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب هستید، حتما خودکار را مد نظر داشته باشید. خودکار تبلیغاتی، نسبت به بسیاری از اقلام تبلیغاتی دیگر، ارزان‌تر است. در واقع می‌توانید تعداد قابل ملاحظه‌ای از آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید. از آنجایی که قیمت مناسبی دارد، می‌توانید تعداد بیشتری از آن را خریداری کنید و به دست تعداد بیشتری از افراد برسانید. به همین دلیل، برای کسب‌ و کارهایی مناسب است که مخاطبان زیاد، از اقشار مختلف دارند.
 
لیوان تبلیغاتی :
لیوان تبلیغاتی یا ماگ سرامیکی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی بسیار پرمصرف و کاربردی به شمار می رود. چاپ روی لیوان تبلیغاتی سرامیکی بصورت چاپ تکی و چند تایی انجام می شود. چاپ ماگ ارزان نیز به وسیله دستگاه های سابلیمیشن و به وسیله چاپ لیوان حرارتی انجام میگیرد. قیمت چاپ روی لیوان کریستال نسبت به کیفیت لیوان تبلیغاتی متغیر می باشد. از انواع لیوان های تبلیغاتی می توان به لیوان سرامیکی حرفه ای و لیوان های شیشه ای کریستال و لیوان چینی تبلیغاتی و لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی و لیوان تبلیغاتی فلزی و لیوان سرامیکی داخل رنگی و لیوان ماگ Abs نشکن و لیوان سرامیکی بیرنگ اشاره کرد.
 
پوشه دکمه دار :
پوشه دکمه دار تبلیغاتی نوعی هدایای تبلیغاتی پر مصرف برای حمل راحت مدارک و حفاظت از برگه ها و اسناد مهم ما مورد استفاده قرار میگیرد. پوشه پلاستیکی دکمه دار را جهت نظم بخشیدن به مدارک و اسناد و در قطع پوشه پاکت دکمه دار A4  و پاکت پلاستیکی دکمه دار A5 و در سایز پاکت پلاستیکی دکمه دار ملخی در بازار میتوان پیدا کرد. چاپ روی پوشه طلقی دکمه دار ارزان بوسیله چاپ طلاکوب روی پاکت پلاستیکی دکمه دار یا چاپ سیلک روی پاکت پلاستیکی دکمه دار یا چاپ تامپو روی پوشه دکمه دار قابل انجام است. قیمت پوشه پلاستیکی دکمه دار نسبت به ضخامت و کیفیت پاکت پلاستیکی دکمه دار متغیر بوده و در گراماژهای پوشه پلاستیکی دکمه دار ۱۵میکرون یا پوشه پلاستیکی دکمه دار ۱۸ میکرون و پوشه پلاستیکی دکمه دار ۲۰ میکرون در بازار یافت می شود.

ساک دستی تبلیغاتی :
ساکدستی تبلیغاتی ، یکی از روش های متداول برای تبلیغات و ارائه محصولات و کالاهای شما به مشتریان خود در نظر گرفته شده است. این محصول یکی از مصرفی ترین هدایای تبلیغاتی است . ساکدستی تبلیغاتی دارای جنس های متفاوتی شامل ساکدستی پارچه ای، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی واتر، ساک دستی کتان، ساک دستی برزنتی و شوزبگ میباشد.
 
جا کلیدی تبلیغاتی :
یکی از هدایای تبلیغاتی که کاربرد زیادی دارد، جاکلیدی است. این هدیه در میان سایر هدایای تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین‌ها است و از نظر جنس و شکل، فرم و رنگ تنوع زیادی دارد. شما می‌توانید با توجه به سلایق مخاطبان خود، انواع مختلف جاکلیدی سفارش دهید. این جاکلیدی‌ها می‌توانند در طرح‌های مختلف باشند و برند، لوگو، محصول و خدمات شما را به مشتریان‌تان معرفی کنید. با استفاده از طرح‌های خلاقانه و منحصر به فرد، می‌توانید به‌صورت هوشمند، روی جاکلیدی‌ها برندتان را تبلیغ کنید.علاوه بر این می‌توانید طرح جاکلیدی را بسته به شغلی که دارید انتخاب کنید تا فرم جاکلیدی، معرف شغل و حرفه شما نیز باشد؛ این روش خود می‌تواند به انتقال پیام شرکت‌تان در زمینه محصولات و خدمات‌تان، کمک زیادی کند.
 
جا کارتی تبلیغاتی :
جاکارتی تبلیغاتی را میتوان یکی از هدایای تبلیغاتی نامید که وسیله ای برای تنظیم و ترتیب کردن و نظم بخشیدن به کارت ویزیت ها و سایر کارت های بانکی و … می باشد. از جاکارتی تبلیغاتی عابربانک برای آسیب ندیدن کارت های بانکی استفاده می شود و به آنها برای جلوگیری از آسیب دیدن و مقاومت بیشتر در مقابل خرابی و پاک شدن اطلاعات روی آن در جهت پاک نشدن کمک شایانی خواهد کرد.
 
سخن پایانی :
ضمن تشکر و قدردانی از شما عزیزان ، امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده و موفق شده باشیم کمی اهمیت استفاده از محصولات تبلیغاتی برای رونق کسب و کارتان بازگو نماییم. برای انجام یک خرید مطمئن و خوب هدایای تبلیغاتی، پیشنهاد ما اینست که محصولات ما را مشاهده نمایید ، هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ( دست اول ) به فروش میرسد.

کافیست همین حالا به سایت ما به نشانی آدرس www.bahargift.com  مراجعه نموده و محصولات مارا مشاهده نمایید و هدیه تبلیغاتی مورد پسند خود را برگزینید و ادامه کار را با خیالی آسوده به متخصصان ما بسپارید، با ما همراه باشید.

همراه مدیریت جناب آقای مجتبی محبوبی :  09125495416 | 09121715032
 
 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *