پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۵

خبرخوش برای پرسپولیسی‌ها

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 747844
۴ بازیکن تیم فوتبال اولسان هیوندای کره با دریافت کارت زرد در دیدار فینال شرق آسیا، مسابقه با پرسپولیس را از دست خواهند داد.
خبرخوش برای پرسپولیسی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در چارچوب دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم‌های اولسان هیوندای کره جنوبی و بیجینگ چین به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم کره‌ای به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

۲ گل اولسان را جونیور نگائو برزیلی به ثمر رساند.

اولسان از شانس بالایی برای حضور در فینال آسیا و دیدار با پرسپولیس برخوردار است، اما خبر خوش برای سرخ‌های پایتخت این است که ۴ بازیکن تیم فوتبال اولسان هیوندای کره با دریافت کارت زرد در دیدار فینال شرق آسیا، مسابقه احتمالی مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.

لی کئون هو، کیم تائه هوان، شین جین هو و  وون دو جائه بازیکنانی هستند که در آستانه محرومیت قرار دارند.

در دیگر دیدار این مرحله ویسل کوبه ژاپن به مصاف سوون سامسونگ کره رفت. در این دیدار ویسل کوبه در ضربات پنالتی دیگرنماینده کره جنوبی را شکست داد تا به مصاف اولسان قدرتمند برود.

دیدار نیمه نهایی میان دو تیم اولسان هیوندای کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن روز یکشنبه ۲۳ آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار می‌شود.

دیدار فینال آسیا ۲۹ آذر در قطر برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود از رشت
Iran, Islamic Republic of
خوشحالی از محروم بودن یا مصدوم بودن حریف یا هر کسی که قصد مقابله ، مبارزه یا مسابقه با او را داریم عین ناجوانمردیست ، خوشحالی واقعی زمانی ست که در میدان مبارزه با تمام نیرو و توان با حریف قدرتمند ، غیرتمندانه بجنگیم و پیروز شویم
Iran, Islamic Republic of
احسنت! کاملا صحیح است دوست عزیز.
ولی از ورزش فوتبال هم اصلا نباید انتظار جوانمردی داشت!
Iran, Islamic Republic of
دلشون خوشه با این اخبار!
شجاع
Iran, Islamic Republic of
خبر خوب برای پرسپولیس ها هنوز سلطانی تا ۶ ماه دیگر وزیر است بجنبید
منصف
Iran, Islamic Republic of
جالبه، استقلالی ها میگن وزیر پرسپولیسیه، پرسپولیسیا میگن استقلالیه. ولی من منصفانه میگم وزیر بیشتر از استقلال حمایت کرده و سپاهانو رها کرده.