جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

سناتور جمهوریخواه: ترامپ شکست را نپذیرد

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 744605
سناتور جمهوریخواه آمریکایی هشدار داده است که دونالد ترامپ نباید شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را بپذیرد.
سناتور جمهوریخواه: ترامپ شکست را نپذیرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه در اظهاراتی هشدار داده است که دونالد ترامپ نباید شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را قبول کند زیرا جمهوریخواهان هرگز نخواهند توانست رئیس جمهور دیگری را از این حزب مجددا انتخاب کنند.

وی در مصاحبه با فاکس نیوز افزود: اگر جمهوریخواهان سیستم انتخاباتی آمریکا را به چالش نکشیده و آن را تغییر ندهند، مجددا هیچ رئیس جمهور منتخب جمهوریخواهی وجود نخواهد داشت. ترامپ نباید شکست را قبول کند. ما در جورجیا تنها 10 هزار رای کمتر داشتیم. ترامپ داشت در کارولینای شمالی به پیروزی می رسید. با شمارش آرا بیشتر در آریزونا پیشتازی ترامپ رو به کاهش رفت.

چند رسانه خبری آمریکایی روز شنبه رسما پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده اند ولی ترامپ حاضر به پذیرش شکست نشده است.

ترامپ اعلام کرده است که در انتخابات تقلب های گسترده ای صورت گرفته و ده ها هزار رای پستی غیرقانونی علیه وی به صندوق ها ریخته شده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ تاکنون هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعاهای وی ارائه نکرده است.

گراهام که از نزدیکترین متحدان ترامپ به شمار می رود و رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا است در یک رقابت نزدیک و نفس گیر توانست بار دیگر به مجلس سنا راه یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *