پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برادرزاده ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 744480
ماری ترامپ برادرزاده رئیس جمهور فعلی آمریکا روز شنبه پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۳ نوامبر را تبریک گفته است.
برادرزاده ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ماری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفته است.

بر اساس این گزارش، برخی از شبکه های خبری آمریکایی روز شنبه رسما پیروزی بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر اعلام کردند.

مارس ترامپ تصویری را در توئیتر به اشتراک گذاشته است، در حالی که در کنار ساحل نشسته و یک کلاه بایدن-هریس را روی سرش گذاشته است. وی به مردم آمریکا تبریک گفته و از آنها تشکر کرده است.

ماری ترامپ اوایل امسال کتابی را در انتقاد به دونالد ترامپ منتشر کرده است. وی در این کتاب نوشته است که دونالد ترامپ عمویش، هرگز شایستگی رسیدن به مقام ریاست جمهوری آمریکا را نداشته است.

وی افزود: گذشت 3 سال از ریاست جمهوری ترامپ، من را مجبور به نوشتن این کتاب کرد و دیگر نتوانستم ساکت بمانم. اگر او برای یک دوره دیگر رئیس جمهور شود، دیگر چیزی از دموکراسی آمریکایی باقی نخواهد ماند.

پس از انتشار این کتاب، ترامپ برادرزاده خود را فردی بی ثبات توصیف و ادعاهای مطرح شده در کتابش را رد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *