پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

حماس حذف نام فلسطین از نقشه‌های گوگل و اپل را محکوم کرد

شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 734166
جنبش حماس اقدام شرکت‌های گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از نقشه‌های بین‌المللی خود را مغایر با همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی خواند.
واکنش حماس به حذف نام فلسطین از نقشه گوگل
به گزارش جهان نيوز به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنبش مقاومت فلسطین «حماس» اقدام شرکت‌های گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از نقشه‌های بین‌المللی خود را محکوم کرد.

جنبش حماس اقدام شرکت‌های آمریکایی گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از نقشه‌های بین‌المللی آن‌ها را جانبداری از رژیم اشغالگر اسرائیل و اقدامی برای راضی نگه داشتن این رژیم دانست و همچنین آن را مغایر با همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و انسانی توصیف کرد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در این زمینه گفت: این اقدام شرکت‌های آمریکایی گوگل و اپل، جانبداری از اشغالگران صهیونیست و انکار حقایق و واقعیت‌های تاریخ است.

وی افزود: حذف نام کشور فلسطین از نقشه‌های بین‌المللی، رژیم اشغالگر را تشویق خواهد کرد تا به تجاوز‌های خود ضد قوانین بین‌المللی ادامه دهد.
برچسب ها: نقشه فلسطین حماس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *