سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۷

مردم از اصلاح‌طلبان و غرب‌گرایان به ستوه آمده‌اند/ نمایندگان مجلس از مردم فاصله نگیرند

سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 732961
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: مردم از تفکر اصلاح‌طلبان و غرب‌گرایان به ستوه آمده‌اند و با حضور در انتخابات مجلس نشان دادند یکی از خواسته‌های‌شان روی کار آمدن دولتی انقلابی است.
مردم از اصلاح‌طلبان و غرب‌گرایان به ستوه آمده‌اند
به گزارش جهان نيوز، احمد چلداوی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  با اشاره مشکلات مردم و نقش مجلس برای رفع این مشکلات گفت: نمایندگان و رئیس مجلس باید به این موضوع توجه کنند که مردم به چه دلایل به آنها رأی داده‌اند. مردم از دست آقایان اعتدالی، از دولت و دوستان آقای روحانی و از تفکر اصلاح‌طلبان و غربگرایان به ستوه آمدند و یکی از خواسته‌های آنها وقتی به مجلس یازدهم رای دادند، روی کار آمدن دولتی انقلابی بود، دولتی که در آن آقای نوبخت برای ما بودجه ننویسد، آقای زنگنه وزیر نفتش نباشد و تفکر و روش وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: اینکه با گذشت چند ماه از آغاز کار مجلس نمایندگان به مسائل اصلی ورود پیدا نکنند و درگیر برخی مسائل که اولویت ندارند باشند، خیلی بد است. مجلس باید سریعتر برای مسائل اولویت‌دار برنامه ریزی کند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: نباید مردم احساس کنند که نمایندگان مجلس یازدهم تنها به دنبال این بودند که به صندلی‌های پارلمان برسند و حالا هم مردم را فراموش کرده‌اند. مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند به گونه‌ای عمل کند که دیگر تفکر غرب‌گرا برای کشور تصمیم نگیرد.

چلداوی یادآور شد: نمایندگان مجلس باید بگویند برنامه آنها برای اینکه در آینده دولت به دست غربگرایان نیفتد، چیست؟ مردم کارهای بزرگتری از مجلس یازدهم می‌خواهند و نمی‌خواهند که وقت مجلس برای مدت‌ها صرف موضوع تاجگردون و امثال آن شود.

وی خاطرنشان کرد: رأی مردم امانت است و نباید به این امانت با بازی‌های سیاسی خیانت کرد و اگر نماینده‌ای این کار را کند، باید پاسخ خون شهدا را بدهند.

چلداوی اظهار داشت: اگر مجلس یازدهم در این یکسال آینده به درستی عمل نکند، انتخابات 1400 را هم دو دستی تقدیم غربگرایان خواهد کرد. نقش رئیس مجلس در این موضوع بسیار زیاد است و باید به گونه‌ای رفتار شود که مردم احساس نکنند مجلس از آنها فاصله گرفته‌ است.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: باید بازی‌های سیاسی کنار گذاشته شود. اقتصاد کشور امروز با مشکلات بسیاری مواجه شده، چرا وزرای اقتصادی استیضاح نمی‌شوند؟ دیدیم کسانی که امروز وارد مجلس شدند در گذشته و وقتی مسئولیتی نداشتند چقدر عملکرد وزیر نفت را نکوهش کردند و چقدر به مجلس دهم به دلیل اینکه زنگنه را استیضاح نکرد انتقاد داشتند، امروز هم نباید این مسائل را فراموش کنند.

چلداوی اظهار داشت: امام فرمود مجلس رأس امور است، این رأس امور بودن باید به سرعت نشان داده شود. اگر مجلس عملکردش به گونه‌ای باشد که بدنه مردمی‌اش را از دست بدهد، اینگونه نیست که فقط رأی خودشان را از دست بدهند و خطرش این است که انتخابات ریاست‌جمهوری را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. 

وی گفت: اگر می‌بینیم امروز آقای موسوی خوئینی‌ها نامه می‌نویسد و دیگران را مقصر می‌کند، نشان می‌دهد اینها برای انتخابات 1400 امیدوار شده‌اند. کرسی مجلس 4 سال دیگر باید تحویل داده شود و برای کسی ماندنی نیست و نمایندگان باید به فکر رضای خدا و مردم باشند، مردمی که با امید بسیاری به نمایندگان مجلس رأی دادند و آمدند تا طیف قبلی رأی نیاورد.

حالا باید پاسخ این مردم داده شود. نمایندگان باید به میان مردم بروند و برای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
مجلس در همین مدت هم خردمندانه عمل کرده .
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
مردم از همه ی ویژه خواران و انحصار طلبان در هر حزب و گروه و جناحی که باشد خسته هستند ...چه اصلاح طلب و چه اصول گرا و چه مستقل ...
مردم فقط با مدیریت فرهیخته ی رهبری تابحال پای نظام ایستاده اند .....
فدایی سید علی
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگر مردم از اصلاح طلبان خسته شدند چرا رای قالیباف از رای حدادعادل کمتر بود؟
مردم از کل مسئولین به ستوه آمده اند .
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
جنای اقای احمد چلداوی مردم از همه جریانات سیاسی کشور و سیاستمداران به ستوه امده اند ، شما که استاد دانشگاه هستید و شخصیت علمی لطفا به نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر به دقت نگاه کنید متوجه حرف من خواهید شد چرا مردم از همه به ستوه امده اند!!!!!
میثم
Iran, Islamic Republic of
بابا ملت از سیاست بازی‌های شما آقایون خسته شدن! .
Iran, Islamic Republic of
...واسه همینه هر بچه ای بتونه میره اروپا امریکا!!!؟