پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۸

تاجگردون و معترضان به اعتبارنامه‌اش فردا در نشست کمیسیون تحقیق حاضر می‌شوند

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 730691
دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون عصر امروز برگزار شد و قرار است فردا معترضان و منتخب گچساران در جلسه حضور پیدا کنند.
تاجگردون و معترضان فردا به هم می رسند
به گزارش جهان نيوز، علی جدی دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در تشریح نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: عصر امروز اولین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران که مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان واقع شده بود، با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: ‌در این جلسه درباره هماهنگی‌هایی که باید در سراسر جلسات بررسی پرونده تاجگردون منتخب گچساران انجام شود بحث و تبادل‌نظر شد.

دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: در این جلسه همچنین پس از مباحث صورت گرفته مقرر شد بعد از ظهر فردا جلسه‌ای دیگر برای بررسی مستندات و مدارک معترضین و همچنین دفاعیات و مستندات منتخب گچساران بررسی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابر تصمیمات اخذ شده مقرر شد در جلسه فردا معترضان نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به مدت یک ساعت در جلسه حضور یافته و به ارائه سخنان و مستندت خود بپردازند.

جدی در ادامه یادآور شد: البته در این جلسه قرار است پس از ارائه سخنان معترضین و ترک حضور آنها غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران نیز در جلسه حاضر شد و به دفاعیات خود بپردازد.

دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: جلسات برای بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سوار نمودن ایشان بر لوکسس شخصی و ارسال ایشان به آغوش مدعیان اصلاح طلبی آرزوی همه ی مستضعفین است ....
علی برکت ا...
Iran, Islamic Republic of
هر نماینده ای بخواد کوتاه بیاد یعنی پا گذاشته رو خون شهدا .....
کشش
Iran, Islamic Republic of
آنقدر کشش میدن تا لوث بشه و تأیید بشه
رضا
Netherlands
اگه جرات دارن رای مثبت آرای خود را شفاف کنند!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا سوالی که ایجاد شده اینه که اگر واقعا تاجگردون اینقدر که دکتر زاکانی و دوستان موثق ایشون میفرمایند مشکل داره چطور شورای نگهبان تایید کرده صلاحیتش رو؟
،دوستان مجلسی دنبال چه هدفی هستند. ....
از مجلسی ها
جدای تایید یا عدم تایید تاجگردون یک خواهش داریم
وآنهم شفاف سازی در صحن مجلس است .مردم باید بدونن نماینده در عمل وگفتار صداقت دارن
Iran, Islamic Republic of
شفافیت آرا