جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

صفر کردن خلافی خودرو و خلافی موتور

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 732907
اگر به دنبال راه میانبری برای صفر کردن خلافی خودرو هستید باید بگوییم که راهی جز پرداخت خلافی وجود ندارد. درگذشته شاید راه هایی وجود داشت اما با پیشرفت های اخیر و الکترونیکی شدن ثبت تخلفات این امکان تقریبا غیر ممکن شده است.
صفر کردن خلافی خودرو و خلافی موتور
اگر به دنبال راه میانبری برای صفر کردن خلافی خودرو هستید باید بگوییم که راهی جز پرداخت خلافی وجود ندارد. درگذشته شاید راه هایی وجود داشت اما با پیشرفت های اخیر و الکترونیکی شدن ثبت تخلفات این امکان تقریبا غیر ممکن شده است.

 همچنین در سال جاری بر خلاف سالهای گذشته بخشودگی جرایم دیرکرد اعلام نشده است و اگر خلافی خودرو یا موتورسیکلت خود را در مهلت مقرر 60 روزه پرداخت نکرده اید جریمه دیرکرد نیز به آن افزوده شده است.

دوبرابری تنها شامل جریمه های تسلیمی، الصاقی و خودداری است.

اگر قصد خرید و فروش خودرو را دارید برای صفر کردن خلافی تنها از مراکز تعویض پلاک و یا دفاتر پلیس+10 اقدام کنید. در غیر اینصورت برای صفر کردن خلافی خودرو به صورت آنلاین کافیست با توجه به توضیحات زیر خلافی خود را پرداخت کنید.

استعلام خلافی خودرو و موتور
روش های مختلفی برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو وجود دارد. سایت راهور، دفاتر پلیس+10 و ... از جمله روشهای معمول استعلام و پرداخت خلافی است. اما توصیه می کنیم برای حفظ سوابق پرداخت و سوابق خلافی ها برنامه فرمون را نصب کنید. استعلام خلافی فرمون بسیار آسان است و به راحتی و در سریعترین زمان می توان ریز تخلفات رانندگی را دریافت و پرداخت کنید.

استعلام و ارسال دوره ای خلافی به صورت خودکار
همانطور که مطلع هستید قبض جریمه های رانندگی برای رانندگان ارسال نمی شود. فرمون با استعلام دوره ای خلافی خودرو و ارسال آن، خیال کاربران را از بابت دو برابر شدن خلافی هایی که مهلت پرداخت دارند و از آنها بی اطلاع هستند، راحت می کند.
 


سایر امکانات برنامه فرمون
  • استعلام و مشاهده ریز خلافی خودرو و خلافی موتور سیکلت با نمایش جزییات
    دریافت قبض خلافی شامل شناسه قبض، شناسه پرداخت و مبلغ جهت چاپ خلافی
    نمایش جدول کامل نرخ تخلفات جرائم رانندگی و مبالغ جریمه برای شهرها، روستاها و غیره
    استعلام نمره منفی گواهینامه
    جدول نمره منفی برای ماشین های سبک و سنگین
    امکان استفاده از ابزارهای مختلف، مانند گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس و ... هنگام رانندگی
    هشدار و اعلام سرعت غیر مجاز با قابلیت تشخیص سرعت مجاز در خیابان ها و بزرگراه ها (سرعت سنج)

    امکان مشاهده نقشه طرح ترافیک تمام شهرها و خرید طرح ترافیک
    خرید و ثبت نام طرح ترافیک جدید و خرید طرح ترافیک (تهران من)

    اعلام وجود دوربین های زوج و فرد در مسیر و نمایش دوربین های کنترل سرعت

    امکان پرداخت درون برنامه‏ ای جهت پرداخت های ایمن و آسان
    تاریخچه پرداخت (نگهداری از سابقه کلیه پرداخت‏ها از جمله: شناسه قبض پرداختی، شناسه پرداخت، کد پیگیری، شماره مرجع، تاریخ پرداخت، شماره فاکتور و ...)

    امکان خرید آنلاین و استعلام قیمت بیمه خودرو و بیمه شخص ثالث
    استعلام و قیمت گذاری به روز خودروهای نو و کارکرده با دقت بسیار بالا توسط اپلیکیشن

پرداخت خلافی ها به صورت قسطی
اگر مبلغ جریمه های شما بالا است و مهلت پرداخت کافی دارند، می توانید با انتخاب موردی خلافی یک یا چند خلافی را در هر نوبت پرداخت کنید. این تنها روشی است که می توانید خلافی خود را به گونه ای قسط بندی کنید.

اعتراض به خلافی خودرو
بعضا به دلیل خطای مامورین راهور در ثبت پلاک و یا مخدوش بودن پلاک، ... جریمه به اشتباه برای پلاک دیگری ثبت می شود. برای اینکه به خلافی خود اعتراض کنید بایستی به مراکز پلیس+10 و اجرائیات راهور مراجعه کنید.
 
 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *