جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حذف بسته های محبوب اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 734333
حذف بسته های محبوب اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من
طی چند روز اخیر کاربران ترنجی به ما گزارش دادند که شاهد حذف بسته های محبوب اینترنت ایرانسل از نرم افزار ایرانسل من هستند. این موضوع را شخصا پیگیری کردم و صحیح است. اجازه بدهید ببینیم اوضاع از چه قرار است.

شما می‌توانید برای اخبار مرتبط در کانال تلگرام ترنجی (Toranji@) عضو شود. در حقیقت در نرم افزار ایرانسل من در حال حاضر فقط بسته های اینترنت با مدت زمان ۱ ماهه و حداکثر حجم ۲ گیگابایت (برای این مدت زمان مشخص) وجود دارد.

این برای خیلی از کاربرانی که مدت زمان بیشتر ۲ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه یا یکساله می خواستند واقعا آزاردهنده است.

حداکثر مدت زمان بسته اینترنت در نرم افزار ایرانسل من برابر با ۱ ماه شده است

حداکثر حجم اینترنت ۱ ماهه ایرانسل برابر با ۲ گیگابایت شده است

همچنین از نظر حجمی هم در همین تنها انتخاب موجود که یک ماهه است، حداکثر حجم ۲ گیگابایت را مشاده می کنیم. این اصلا نه به صرفه است و نه منطقی که کاربر بخواهد بسته های اینترنت همراه ۲ گیگابایتی را مدام فعال کند.

من تصمیم گرفتم به وب سایت ایرانسل بروم. در زمان نگارش این مطلب، همانطور که در تصویر زیر می بینید؛ همچنان می‌توانید تا بسته های با مدت زمان یکساله را همانند روال قبل بخرید. همچنین برای مثال در مدت زمان ۱ ماهه تمام حجم‌های قبلی موجود است.
 
موجود بودن بسته های سابق ایرانسل در وب سایت این اپراتور

هنوز مشخص نیست که چرا ایرانسل در نرم افزار ایرانسل من اقدام به حذف بسته های اینترنت کرده است. آیا قرار است تغییراتی ایجاد شود و از نرم افزار ایرانسل من آغاز شده است؟ ما منتظر پاسخ رسمی ایرانسل هستیم.

منبع: ترنجی
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *