شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
جهاد اسلامی:

از ذره‌ای از خاک فلسطین دست نمی‌کشیم

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 732481
مسئول رسانه‌ای جهاد اسلامی تاکید کرد: هیچ مذاکره و سازشی با صهیونیست‌ها وجود ندارد و از ذره‌ای از خاک فلسطین دست نخواهیم کشید.
از ذره‌ای از خاک فلسطین دست نمی‌کشیم
به گزارش جهان نيوز، به نقل از المیادین، داوود شهاب، مسئول رسانه‌ای جهاد اسلامی امروز (چهارشنبه) که روز خشم نامیده شده تاکید کرد از ذره‌ای از خاک فلسطین هرگز کوتاه نخواهند آمد.

وی گفت: هیچ مذاکره و سازشی وجود ندارد و تنها مقاومت را قبول داریم و هیچ طرح جدیدی را نخواهیم پذیرفت.

این مسئول جهاد اسلامی بر آمادگی مقاومت تاکید کرد و افزود: هرگز عادی کردن این قضیه را نمی‌پذیریم.

وی اعلام کرد: گروه‌های مقاومت تاکید کرده‌اند که تمامی گزینه‌ها برای مردم فلسطین روی میز است و اشغالگران پاسخی نامحدود و با رویکردی یکسان دریافت خواهند کرد.
داوود شهاب افزود: هیچ جایگزین، طرح یا نقشه جدیدی همانند آنچه مطرح شده را نخواهیم پذیرفت.

وی در پایان، مقاومت با تمامی ابعاد آن را حقی از حقوق مردم برای دفاع از سرزمین خود عنوان کرد.

از سوی دیگر، «علی فیصل» عضو دفتر سیاسی جبهه آزادی بخش فلسطین تاکید کرد پروژه الحاق به مثابه نکبتی دیگر است که هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس نیز به خبرنگار المیادین اعلام کرد که طرح الحاق پروژه خصمانه جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است که با مقاومت حقیقی هرگز محقق نخواهد شد.

پیش از این قرار بود تا فرآیند الحاق کرانه باختری طی روز‌های آتی و در اول ژوئیه (امروز چهارشنبه) آغاز شود که ظاهرا عقب‌نشینی مقطعی تل‌آویو آغاز این اشغالگری را هم به تاخیر انداخته است.

مقاومت فلسطین نیز بامداد امروز در هشداری به رژیم صهیونیستی درباره عملیاتی شدن طرح الحاق، طی یک ساعت ۲۰ موشک به صورت متوالی به سمت دریا شلیک کرد.

شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نیز با افشای جزئیات طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اعلام کرد که نقشه تهیه شده از سوی تل‌آویو اراضی بیشتری را نسبت به نقشه ارائه شده از سوی آمریکا در طرح موسوم به معامله قرن دربر می‌گیرد.

مسئله‌ای که به گزارش شبکه المیادین انتشار آن از سوی رسانه‌های صهیونیست موجب خشم بیشتر فلسطینیانی شده است که امروز که روز خشم نامیده شده در سراسر کرانه باختری در حال تظاهرات هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *