شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

آلمان با الحاق کرانه باختری به تل‌آویو مخالفت کرد

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 728372
وزارت خارجه آلمان مخالفت خود را نسبت به الحاق کرانه باختری به تل‌آویو اعلام و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد.
آلمان با الحاق کرانه باختری به تل‌آویو مخالفت کرد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از تایمز اسرائیل، وزارت خارجه آلمان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به الحاق کرانه باختری به تل‌آویو ابراز نگرانی و مخالفت خود را در این ارتباط اعلام کرد.

در این بیانیه دولت آلمان اعلام کرد: برلین نسبت به توافق احزاب ائتلافی در اسرائیل بر سر پیشبرد طرحی برای الحاق مناطق اشغالی فلسطین بر اساس توافقات سیاسی به شدت نگران است.

به گفته آلمان، الحاق هر بخشی از مناطق اشغالی فلسطین از جمله بیت‌المقدس شرقی به معنای نقض آشکار حقوق بین‌الملل است که احتمال به سرانجام رساندن راه حل دو دولتی را به تحلیل خواهد برد.

در بیانیه آلمان همچنین به این موضوع اشاره شده که طرح الحاق کرانه باختری می‌تواند به معنای پایان یافتن همه توافقات تشکیلات خودگرادن فلسطین و تل‌آویو باشد.

آلمان روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی دنبال می‌کند و بر راه حل سازمان ملل که شامل تشکیل دو دولت در مناطق اشغالی است، تاکید دارد.

این در حالی است که مردم فلسطین کشورهای غربی و از جمله آلمان و فرانسه را به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی از جمله متهمان تداوم اشغالگری صهیونیست‌ها می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کاری از دست اروپا بر نمی آید!!!!
علی
اخه بعضی ها که میگفتند آلپان دربست در اختیار اسراییل است و دستورات اسراییل را تبعیت میکند و مثلا قرار دادن حزب الله لبنان در لیست گروههای تروریستی آلمان را بر اساس این استدلال توضیح میدادند الان نظرشون چیه؟؟ پس چرا آلمان نظر اسراییل را تبعیت نمیکند و مخالفت میکند؟؟
Iran, Islamic Republic of
بازی با افکار عمومی
Bulgaria
دفاع از اشغال بی شرفی است