شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۵

رئیس شورای شهر تبریز بازداشت شد

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 729552
شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.
رئیس شورای شهر تبریز بازداشت شد
به گزارش جهان نيوز، شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.

این اقدام مهم با هماهنگی مقام قضائی و پس از دستگیری چندتن از شهرداران مناطق و مدیران ارشد و میانی شهرداری تبریز طی چندروز اخیر بود. صادق نجفی، شهردار سابق تبریز نیز چندی پیش در این راستا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده بود که با وثیقه سنگین آزاد و پرونده در مراحل رسیدگی است.

با دستگیری دبیری پرونده جاری را می توان در ادامه برملا شدن فساد در مدیریت شهری با دستگیری و محکومیت چندتن از همکاران وی در دور قبلی شورای شهر و مدیران وقت شهرداری به جرم فساد و ارتشاء دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....!!!!!!
شهروند تبریزی
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به سپاهیان مومن ومخلص وشجاع .ان شاالله ریشه فساد وزدو بند در شهر داری را بخشکانید.شهرداری وشورای شهر توسط این اقایون به اصطلاح مسول شده جای زدو بند ورشوه واختلاص .
Iran, Islamic Republic of
.........
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این مساله ربطی به سپاه نداره که دادستان و نیروی انتظامی پس کجا هستند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
...........