پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

چرا فقط برخی ها "ترور" می شوند؟!

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 723512
بخود آئیم و قدر قهرمانان خود را بدانیم؛ آنانی که برای دفاع از وطن و مردمانش از همه چیز گذشتند و خونشان برای امنیت ما روی زمین ریخته شده.
چرا فقط برخی ها "ترور" می شوند؟!
به گزارش جهان نيوز، اگر از تمام قاتلین و سازمان های مخوف ترور در جهان بپرسید که چرا قهرمانان عرصه نبرد را ترور می کنید، به شما می گویند چون آنان شجاع اند، اما در خدمت ما نیستند!! می گویند آنان جسورند اما برای ما نیستند!!

* اما براستی آنها چه کسانی هستند؟!

صرف ارزش های ذاتی قهرمانان؛ این انسان های جسور و مبارز که هدف ترور قرار می گیرند دارای ویژگی های هستند که اغلب در سایرین یافت نمی شود:

۱. ایمان راسخ، توکل به خدا و اراده مصمم و آهنین.
۲. وطن دوست واقعی و تعصب به هویت، ملت، تاریخ و آرمانهای وطن.
۳. مقاومت ، استحکام و غیر قابل نفوذ بودن به واسطه همان اراده مصمم.
۴.جنگجو، شجاع، بی باک و مجاهدت ابدی در راه حق و حقیقت.
۵. حضور دائم در عرصه نبرد و سپر محکم در برابر دشمن.
۶.سناریو پرداز و پیشگام در طراحی های بازدارنده در برابر دشمن‌
۷.ایجاد روحیه مضاعف در جبهه خودی وحشت و تفرقه در جبهه دشمن.
 

*سرداران بی بدیل تاریخ و اسطوره ها ده‌ها ویژگی دیگری دارند که تاریخ خود بهترین گواه بر این حقایق عینی است.


مردان بزرگ تاریخ، نماد واقعی دفاع از وطن و کیان خود هستند و به هیچ قیمتی تن به ذلت نمی دهند و خود همیشه آماج تلخ ترین و زهرآگین ترین حملات هستند.

آنها معمولا به گونه ای به دست دشمنان کینه توز خود می‌میرند که هر قسمت از جسم این قهرمانان به گوشه ای پرتاب می شود.

تاریخ هیچ‌گاه شهید پاره پاره خود در دشت نینوا ، حضرت حسین بن علی (ع) و یاران وفادارش را از یاد نمی‌برد.

در دوران معاصر که ظلم ظالمان بر ستمدیدگان عالم بیش از هر برهه تاریخی شده، صدها مورد از این قهرمانان بی بدیل و مبارزان گمنام به تاریخ اضافه شده اند.

احمدشاه مسعود در افغانستان، امیر کبیر در فین کاشان، مهدی باکری در جزیره مجنون و آخرین قهرمان شهید، قاسم سلیمانی در عراق تنها چند مورد از آنها هستند.


 
راز ترور قهرمانانی همچون سلیمانی ها و احمد شاه مسعودها فقط در شجاعت و غیرت آنان نهفته است. باید بدانیم که احمدشاه مسعود قهرمان سرزمین کهن افغانستان که بخشی از پیکره ایران بزرگ بود فقط بخاطر مقاومت جانانه اش در برابر اشغال وطن به دست اشغال‌گران ترور شد و راز ترور سرباز وطن سلیمانی نیز در همین حس وطن دوستی و دفاع از وطن و هم وطنش بود و لاغیر.

بخود آئیم و قدر قهرمانان خود را بدانیم؛ آنانی که برای دفاع از وطن و مردمانش از همه چیز گذشتند و خونشان برای امنیت ما روی زمین ریخته شده.

هموطنی که به شرایط کشور به هر نیتی معترض هستی! باید مراقب هیجانات کاذب و احساسات زودگذرت باشی تا در قبال خواست و مطالبه خود قهرمانان ملی را مورد اهانت قرار ندهی؛ آنان و زحمات ارزشمند آنها نباید فدای جهالت، احساسات، حقارت و اغراض سیاسی ما شوند.
قهرمانان ملی آنقدر ارزش و اعتبار دارند که قاتلین آنان در وجدان درون خود به آنها احترام می گذارند!
 
منبع: عصر خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *