جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 879053
سردار رمضان شریف با اشاره به لزوم تربیت متعالی گفت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه و بصیر است.
به گزارش جهان نيوز، سردار رمضان شریف معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران در آیین ویژه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم که در کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه، بصیر و آشنا به مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت از روز اول تاسیس است.
 
وی گفت: تاکید مسئولان و فرماندهان سپاه این است که تلاش کنیم دانش سیاسی و عقیدتی پاسداران و بسیجیان افزایش پیدا کند.
 
سردار شریف افزود: شهادت استاد مطهری معلم انقلاب به عنوان هفته تعلیم و تربیت فرصتی است که تاکید کنیم بر افزایش معرفت و دستیابی به اهداف سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب که با بینش عقیدتی و سیاسی موفق‌تر عمل خواهیم کرد و راحت‌تر به اهداف می‌رسیم.
 
سردار شریف گفت: تلاش بر این بوده قدرت سپاه و مولفه قوت سپاه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همه امکانات و لوازم آن در محتوا، مربی و فضای آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.
 
در این مراسم از مربیان و هادیان برتر تجلیل شد.
https://jahannews.com/vdcjiheotuqeayz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiheotuqeayz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *