جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

بوی FATF در لوایح چهارقلوی به مشام می‌رسد

يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 613697
نشست علنی و غیر علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) با حضور وکلای ملت برگزار شد.
بوی FATF در لوایح چهارقلوی به مشام می‌رسد
به گزارش جهان نيوز، نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی برجام با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد.

*شمخانی: لوایح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم ربطی به FATF ندارد

در همین رابطه بهروز نعمتی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در توضیح نشست غیرعلنی صبح امروز پارلمان اظهار داشت: در جلسه امروز با حضور آقایان ظریف، کرباسیان، شمخانی و عراقچی برگزار شد. 

*موافقت مجلس با فوریت طرحی درباره منع عضویت همزمان اعضای اتحادیه‌های صنفی در شوراها

در ادامه، نمایندگان مجلس درخواست فوریت طرح استفساریه نحوه عضویت همزمان اعضای اتحادیه صنفی و شورای اصناف در پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

*اعضا و کارکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تعیین شد

همچنین وکلای ملت، طرح اعاده شده الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور از شورای نگهبان را مورد بحث و بررسی قرار داده و با اصلاحاتی به منظور تأمین نظر آن شورا به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس و برای تأمین نظر شورای نگهبان

وضعیت بانک‌های متخلف در استنکاف از پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان تعیین تکلیف شد
بر اساس این گزارش، نمایندگان همچنین طرح اعاده شده الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور از شورای نگهبان را مورد بحث و بررسی قرار داده و با اصلاحاتی به منظور تأمین نظر آن شورا به تصویب رساندند.

حاجی دلیگانی در نطق میان دستور:
تعداد بیکاران کشور از حدود 2 در پنج سال قبل به بیش از 4 میلیون نفر رسیده است

در ادامه نیز، حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان‌دستور خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! یادتان هست در خرداد 92 به جوانان گفتید من می‌دانم شما از بیکاری رنج می‌برید، گفتید در کشور بزرگ ایران نباید این همه بیکار داشته باشیم، گفتید کشور را از بیکاری نجات می‌دهم، گفتید در گرانی ملاک جیب مردم است... اما آیا می‌دانید که براساس آمار رسمی که از میزان واقعی آن کمتر است، در سال 92 تعداد بیکاران نزدیک به 2 میلیون نفر بود، اما اکنون به بیش از 4 میلیون نفر رسیده؟ 

*جلسه علنی امروز مجلس پایان یافت/ نشست بعدی؛ اول خردادماه

در نهایت نشست علنی 1.5 ساعته صبح امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با اعلام مسعود پزشکیان نایب رئیس اول پارلمان پایان یافت.

بر این اساس، جلسه علنی بعدی خانه ملت سه‌شنبه هفته جاری اول خردادماه رأس ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
ایکاش مصافحه خیلی گرم این نماینده رو باوزیرخارجه روکه همین چندروزپیش بود جزءعکس ها گذاشته بودید که مردم بهتر موضع این نماینده روبفهمند وقضاوت کنند