جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵
رد پای بیماری در کاخ سفید؛

احتمال گرفتن تست کرونا از ترامپ/ ایوانکا دورکار شد

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 721701
رئیس‌جمهوری آمریکا که تا چندی پیش خطر همه‌گیر شدن کرونا را نادیده می‌گرفت، اکنون از احتمال دادن تست‌های مربوطه خبر می‌دهد حال آنکه دخترش هم با خطر ابتلا به بیماری مواجه است.
احتمال گرفتن تست کرونا از ترامپ/ ایوانکا دورکار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید علیرغم آنکه احتمال ابتلای وی به کروناویروس بسیار اندک است؛ او احتمالاً به زودی تست تشخیص این بیماری را خواهد داد.

گفتنی است تردیدها درباره ابتلای ترامپ به کرونا بعد از آنکه تست کرونای یکی از مشاوران رسانه‌ای او مثبت شد؛ بالا گرفته است.

این در حالی است که طبق گزارش‌ها، روز جمعه نیز، ایوانکا دختر ارشد ترامپ بعد از دیدار با یک مقام استرالیایی مشکوک به ابتلا به کرونا، از رفتن به کاخ سفید امتناع کرد و دورکار شد!

از سوی دیگر، مسئله ابتلای احتمالی رئیس جمهوری آمریکا به بیماری ناشی از ویروس کرونا به برگزاری نشست فوق العاده کاخ سفید منجر شد.

گفته شده برگزاری این نشست فوق العاده پس از آن صورت می‌گیرد که برخی رسانه‌ها و منابع غیررسمی از ابتلای رئیس جمهوری برزیل به ویروس کرونا خبر دادند.

این در حالی است که رئیس جمهوری برزیل چند روزپیش، دیدار مفصلی با ترامپ داشت و با او مذاکراتی را دنبال کرده بود و همین مسئله باعث شده تا احتمال ابتلای رئیس جمهوری آمریکا به کرونا در یک نشست فوق العاده در کاخ سفید مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
مطمئنا ترامپ ، تست کرونا ویروس نمیده، چون واکسن کرونا ویروس رو زده و اگه تست بده و صادقانه اعلام کنند ، این موضوع لو میره که عامل اصلی انتشار ویروس کرونا خود آمریکا و صهیونیست جنایتکار هستند..
Iran, Islamic Republic of
...
Turkey
....!!!!1
حران
Iran, Islamic Republic of
این نکته رو از من داشته باشید!
(شاید) این ویروس یک جنگ بیولوژیک باشد
(شاید) بخاطر همان مسائل مطرح شده مثل خفاش و مورچه‌خوار باشد
(شاید) جهش یافته ویروس‌های قبل باشد
(شاید) کار اسرائیل و آمریکا و... و... باشد

و شاید شاید شاید
این ویروس مثل دانه‌های شن در طبس مامور خدا باشند برای بهم ریختن مکر دشمنان شاید ترمزی باشد یا مانع یا آب سردی روی آتش فتنه‌های دشمنان دین و خدا
مطلبی سالها قبل از یک مسئول مطرح شد که فلان آتش سوزی در آمریکا و درگیر شدن آنها، باعث شد عملیاتی بر ضد ایران لغو شود....

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر
این عکسا چیه میذارید؟