جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آمریکا سفرها از انگلیس را هم ممنوع کرد

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 721691
ترامپ علاوه بر شهروندان اروپایی که ورودشان به آمریکا به خاطر کرونا ممنوع شده است، انگلیس را هم که از این قاعده مستثنی بود به دلیل ترس از شیوع بیشتر کرونا به لیست ممنوعیت سفر به آمریکا اضافه کرد.
آمریکا سفرها از انگلیس را هم ممنوع کرد
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد ممکن است نام انگلیس هم به فهرست کشور‌هایی که سفر اتباع آن‌ها به آمریکا به دلیل نگرانی از گسترش شیوع ویروس کرونا ممنوع است اضافه شود.

این در حالی است که پیش از این نیز ترامپ همچنین مسافرت از اروپا به آمریکا را برای یک دوره سی‌روزه محدود کرده بود. این محدودیت از نیمه‌شب جمعه آغاز خواهد شد. وی با این حال مسافرت از انگلیس به آمریکا را از این قاعده مستثنی کرده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا با محدود کردن سفر از اروپا به ایالات متحده به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا مدعی شد که آمریکا با سرعت در حال مقابله با این ویروس است و بهترین تیم را برای این کار در اختیار دارد.

ترامپ در اظهاراتی در کاخ سفید اتحادیه اروپا را متهم کرده بود که با محدود نکردن پرواز‌ها از چین، منجر به گسترش ویروس کرونا شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
خوبش کرد ....کل اروپا را قهوه ای کرد خخخخخخ