کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رد پای بیماری در کاخ سفید؛

احتمال گرفتن تست کرونا از ترامپ/ ایوانکا دورکار شد

24 اسفند 1398 ساعت 8:56

رئیس‌جمهوری آمریکا که تا چندی پیش خطر همه‌گیر شدن کرونا را نادیده می‌گرفت، اکنون از احتمال دادن تست‌های مربوطه خبر می‌دهد حال آنکه دخترش هم با خطر ابتلا به بیماری مواجه است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید علیرغم آنکه احتمال ابتلای وی به کروناویروس بسیار اندک است؛ او احتمالاً به زودی تست تشخیص این بیماری را خواهد داد.

گفتنی است تردیدها درباره ابتلای ترامپ به کرونا بعد از آنکه تست کرونای یکی از مشاوران رسانه‌ای او مثبت شد؛ بالا گرفته است.

این در حالی است که طبق گزارش‌ها، روز جمعه نیز، ایوانکا دختر ارشد ترامپ بعد از دیدار با یک مقام استرالیایی مشکوک به ابتلا به کرونا، از رفتن به کاخ سفید امتناع کرد و دورکار شد!

از سوی دیگر، مسئله ابتلای احتمالی رئیس جمهوری آمریکا به بیماری ناشی از ویروس کرونا به برگزاری نشست فوق العاده کاخ سفید منجر شد.

گفته شده برگزاری این نشست فوق العاده پس از آن صورت می‌گیرد که برخی رسانه‌ها و منابع غیررسمی از ابتلای رئیس جمهوری برزیل به ویروس کرونا خبر دادند.

این در حالی است که رئیس جمهوری برزیل چند روزپیش، دیدار مفصلی با ترامپ داشت و با او مذاکراتی را دنبال کرده بود و همین مسئله باعث شده تا احتمال ابتلای رئیس جمهوری آمریکا به کرونا در یک نشست فوق العاده در کاخ سفید مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر


کد مطلب: 721701

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/721701/احتمال-گرفتن-تست-کرونا-ترامپ-ایوانکا-دورکار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com