شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تداوم‌ پروازها از چین به ایران

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 717213
در حالی که ۴۸ ساعت از صدور دستور توقف پروازهای رفت و برگشت به چین از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد، امروز هم سه پرواز از چین به ایران وارد شد.
تداوم‌ پروازها از چین به ایران
به گزارش جهان نيوز، در حالی که ۴۸ ساعت از صدور دستور توقف پروازهای رفت و برگشت به چین از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد، امروز سه پرواز از چین به ایران وارد شد.

پرواز شماره ۵۰۷۸ ماهان ساعت ۴:۳۰ دقیقه از پکن به تهران، پرواز شماره ۵۰۷۶ ماهان از شانگهای به تهران ساعت ۴:۴۶ دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمد و پرواز شماره ۵۰۸۰ ماهان نیز از مبدأ گوانگ ژو ساعت ۵:۱۹ دقیقه در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

این در حالی است وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در جمع خبرنگاران از توقف کامل پروازهای رفت و برگشت چین خبر داده بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عصر دیروز در همین زمینه گفته بود: پروازهایی که از چین به ایران در حال حاضر انجام می‌شود و در هفته جاری ادامه خواهند داشت مانند پروازهای عادی نبوده و به منظور انتقال ایرانیان مستقر در شهرهای مختلف چین در حال انجام است؛ اما بلیتی به صورت برنامه‌ای و سیستمی فروخته نخواهد شد.


 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *