شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۸

آیت‌الله مصباح: اعضای جبهه پایداری با حفظ شرایط و مبانی در جلسات وحدت اصولگرایان شرکت کنند

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 708899
مسئول دفتر رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه در دیدار انجام شده، محسن رضایی و حداد عادل از آیت‌الله مصباح یزدی درخواست می‌کنند تا از اعضای جبهه پایداری بخواهد که در جلسات وحدت اصول‌گرایان شرکت کنند، گفت: آیت‌الله مصباح در پاسخ گفت که من با همین شرایط و مبانی به دوستان گفته‌ام که در جلسات شرکت کنند.
نظر آیت‌الله مصباح درباره وحدت اصول گرایان
به گزارش جهان نيوز، حجّت‌الاسلام حسین جلالی، رئیس دفتر آیت‌الله محمّدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) درباره محتوای دیدار اخیر غلامعلی حداد عادل و محسن رضایی با آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: در این دیدار، آیت‌الله مصباح به‌عنوان مقدمه نخست بحث خود می‌گویند که خداوند هیچ دو انسانی را مثل هم خلق نکرده و به تعداد انسان‌ها، سلیقه‌های متفاوت خلق شده است.

جلالی ادامه داد: آیت‌الله مصباح در مقدمه دوم سخنان خود می‌گویند که از طرفی دیگر، دین اسلام ما را به وحدت و یکی شدن سفارش می‌کنند. حال باید دید که چگونه می‌توان بین این دو، جمع بست و در شرایطی که سلایق، متعدد هستند، وحدت ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی، توجه به اشتراکات و تمرکز بر روی آن‌ها را راه‌حل وحدت در عین تنوع سلایق، معرفی کرد، اظهار داشت: آیت‌الله مصباح با طرح این سؤال که اشتراکات ما چیست تا بر روی آن‌ها وحدت کنیم،گفتند که آنچه برای همه ما مشترک است دین است و همه ما در دین و اصول‌ و ارزش‌ها با هم مشترک هستیم. از طرفی، امروز نماد دین، ولایت است و با هر کسی که نه در گفتار بلکه در رفتار به ولایت التزام عملی دارد باید وحدت کرد.

جلالی ادامه داد: محسن رضایی از این سخن آیت‌الله مصباح استقبال می‌کند و می‌گوید عجب نکته مهمی بود، کاش این سخنان ضبط شده بود.

به نوشته فارس؛ رئیس دفتر آیت‌الله محمّدتقی مصباح یزدی با بیان اینکه در این دیدار همچنین محسن رضایی و حداد عادل از آیت‌الله مصباح یزدی درخواست می‌کنند تا از اعضای جبهه پایداری بخواهد که در جلسات وحدت اصول‌گرایان شرکت کنند، گفت: آیت‌الله مصباح در پاسخ گفت که من با همین شرایط و مبانی به دوستان گفته‌ام که در جلسات شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد
ممد
Canada
فایده ندارد..... به وحدت نمی رسند!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط مثلث انقلابى پايدارى :
زاكانى ، اميرى فراهانى ، ذوالنورى !
Iran, Islamic Republic of
آقاي مصباح لطف كنند كمي هم در مورد گراني حرف بزنند . ما از وحدت اصولگرايان خيري نديديم . لابد مي فرمايند گراني به ما ربطي ندارد بفرمايند كداميك از مشكلات مردم به آنها ربط پيدا مي كند يا كارشان غير از سخنراني و حرف زدن چيست ؟ چه هنري براي برداشتن باري از دوش مردم دارند ؟ هر جا خوشي است مي گويند ما و هر جا سختي و ناملايمات مي گويند آنها .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مگر آیت الله مصباح کم در مورد مشکلات مردم صحبت کرده اند؟؟....
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
یعنی محسن رضایی تا به حال نمیدونسته که ولایتمداری به عملکرد و رفتاره نه به گفتار؟!!!....
آهو
Iran, Islamic Republic of
سلام
از کی تا به حال محسن رضایی شده اصولگرا؟ ...