شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

توصیه‌ انتخاباتی حدادعادل به اصولگرایان

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 439178
اصولگرایان باید همه توان خود را برای ائتلاف و انسجام وحدت جریان اصولگرایی در انتخابات آینده مجلس بگذارند زیرا اگر کسی دل اش برای نظام و انقلاب می سوزد راهی جز وحدت وجود ندارد.
به گزارش جهان، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با افکارنیوز با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: همه جریان ها و شخصیت های اصولگرا باید تلاش کنند تا مجلس آینده مجلس اصولگرایان باشد.

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی انتخابات آینده مجلس را بسیار مهم و حساس خواند و اظهار داشت: اینکه از هر تشکل و یا جریان اصولگرایی چند نفر به مجلس راه پیدا کنند مهم نیست بلکه مهم توفیق و پیروزی اصولگرایان است و هیچ کسی نباید دم از اختلاف بزند.

حداد عادل بیان داشت: اصلاح طلبان با تندرو و کندرو خواندن برخی اصولگرایان سعی در ایجاد اختلاف دارند که باید در مقابل این نقشه انها بسیار هوشیار بود.

وی در ادامه اظهار داشت: خاطرات مجلس ششم از ذهن مردم پاک نخواهد شد و برخی اصلاح طلبان به دنبال این هستند که مجلس آینده همانند مجلس ششم شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اصولگرایان باید با یک لیست و یکصدا در انتخابات آینده حضور پیدا کنند و من معتقدم وحدت اصولگرایان با محوریت جامعتین امکان پذیر است و خوشبختانه فضای همگرایی اصولگرایان بسیار مثبت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
ان شاالله یکصدا برای میهن. دکتر جان اصلاح طلبا میگن باید قوی تر از مجلس ششم بشه یعنی برنامه دارن برای فلج کردن نظام