شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بازیکنان استقلال درک این پیراهن را ندارند

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 701770
رضا عنایتی پیشکسوت استقلال: صفحات مجازی باعث می‌شود برخی بازیکنان کار‌هایی انجام بدهند که آنجا از طرف هواداران کارشان تایید شود.
بازیکنان استقلال درک این پیراهن را ندارند
به گزارش جهان نيوز، رضا عنایتی درباره دربی 90 و اینکه گل به اسم کیست، گفت: فکر می کنم گل باید به اسم حسینی نوشته شود مسیر توپ کاملا تغییر کرد و اگر حسینی نبود، توپ به تیرک می خورد. بنابراین گل باید به نام او ثبت شود.
 
وی افزود: بازی دیروز چنگی به دل نزد و توقع از بازی دربی 90 این است که اتفاقی از لحاظ فنی توی زمین بیفتد اما بازی دیروز ما به لحاظ فنی هیچ چیزی نداشت و هر دو تیم سردرگم و منتظر یک اتفاق بودند. فقط چند صحنه داشت که آن هم صحنه های درگیری بود که صفحات مجازی باعث می شود برخی بازیکنان کارهایی انجام بدهند که آنجا از طرف هواداران کارشان تایید شود.

این کارشناس فوتبال درباره حواشی بازی تصریح کرد: در خصوص  محمد حسین کنعانی زادگان، اصلا دلیلی نداشت توپ به سمت طرفداران استقلال برود و اتفاقات بد بعدی بیفتد. ما باید جنبه مان را بالا ببریم و بدانیم در چه تیمی بازی می کنیم.

به تیم پرسپولیس بابت برد و هواداران خوب آن تبریک می گویم و ناراحتیم استقلال بازی را واگذار کرد اما برای من جای تعجب دارد بازیکنانی که در استقلال هستند به هیچ وجه درک نمی کنند در چه تیمی دارند بازی می کنند و این نقطه ضعیف بزرگ استقلال است که بازیکنان آن درک نمی کنند چه لباس مهمی پوشیده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *