چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

برتری پرسپولیس در دربی پیشکسوتان

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 478553
تیم پیشکسوتان پرسپولیس در دیداری دوستانه توانست مقابل پیشکسوتان استقلال به برتری برسد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسابقه فوتبال بین تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و پیشکسوتان استقلال به مناسبت برزرگذاشت شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال جوانان عصر امروز در سالن هندبال برگزار شد.

در این دیدار هر یک از دو تیم 6 بازیکن به میدان فرستاده بودند که در پایان پیشکسوتان سرخ پوش توانستند با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسند. برای استقلال سعید بیگی، هاشم حیدری (دو گل) و علیرضا اکبرپور و برای پرسپولیس فرشاد پیوس (3 گل)، ادموند بزیک و پژمان جمشیدی گلزنی کردند.

در تیم پیشکسوتان پرسپولیس محمود خوراکچی، نادر باقری، مرتضی فنونی‌زاده، فرشاد پیوس، سهراب انتظاری، حسین عبدی، حسن خان‌محمدی، ادموند بزیک، بهنام طاهرزاده، اسماعیل هلالی، فرامرز میرزایی و پژمان جمشیدی حضور داشتند در تیم پیشکسوتان استقلال هم هادی طباطبایی، شاهین بیانی، احمد حیدرخان، رضا نعلچگر، مهدی فنونی زاده، رضا حسن‌زاده، سعید بیگی، علیرضا اکبرپور، بیژن طاهری، بهروز پرورش خواه، ایوب اصغرخانی، هاشم حیدری حضور داشتند.

از این دیدار علیرضا اسدی، محمود خوردبین، مصطفی قنبرپور، دبیرکل فدراسیون فوتبال، محمد مایلی کهن و فریاد شیران دیدن کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *