سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

رفقای پروین و پیشکسوتان پرسپولیس ؟

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۷
کد مطلب: 396682
شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در حالی مجددا شروع به فعالیت کرده که علی پروین این مجمع را راه اندازی کرده است و گفته می شود با روی کار آمدن پروین و رفت و آمدش به وزارت ورزش، این شرکت مورد حمایت وزارت ورزش قرار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، در مجمع این شرکت بیشتر از پیشکسوت های دهه ۵۰ و ۶۰ پرسپولیس استفاده شده و خبری از دهه هفتادی‌ها نیست که این موضوع اعتراض‌هایی را هم به همراه داشته است.

اما نکته جالب ماجرا آنجاست که گفته می شود کسانی چون محمد جمعه ای و سعید ترابی از نزدیکان پروین هم در مجمع حضور دارند و عضو این شرکت هستند. همین موضوع سبب شده تا دهه هفتادی های پرسپولیس شاکی شده و قصد تشکیل یک شرکت موازی را داشته باشند.

امیر عابدینی هم که در کنار هدایتی و کلانی در این شرکت حضور دارد، حضور این دو نفر در مجمع شرکت پیشکسوتان را رد کرد گفت: این دونفر در یکی از جلسات حضور داشتند و به عنوان شاهد زیر برگه صورت جلسه را امضا کردند وگرنه عضو شرکت نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *