جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

دهن کجی به قانون/ هدیه اداره هنرهای نمایشی به متهم جاسوسی!

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 701665
آیا اعطای مجوز اجرای نمایش به یک متهم به جاسوسی، آن‌هم دقیقاًً بلافاصله پس از خروج از زندان، دهن‌کجی به قانون نیست؟
دهن کجی به قانون/ هدیه اداره هنرهای نمایشی به متهم جاسوسی!
به گزارش جهان نيوز، ماه رمضان گذشته بود که خبر برگزاری یک مهمانی با حضور یکی از رایزن‌های اقتصادی سفارت انگلیس و همراهی برخی از فعالان عرصه هنر جنجال‌برانگیز شد.

این مهمانی در منزل «آ، د» کارگردان تئاتر برگزار شد و وی به اتهام جاسوسی، با لغو نمایش روبه‌رو شده و خودش نیز روانه زندان شد.

اما این روزها اخبار معرفی بازیگران نمایش این متهم به جاسوسی در سایت‌های مختلف منتشرشده است. نکته قابل‌تأمل این است که هنوز چند ماهی از دستگیری این کارگردان نگذشته که اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد مجوز نمایش را صادر کرده است. اتفاقی که نوعی دهن‌کجی به قانون و دستگاه امنیتی کشور محسوب می‌شود.

چرا باید درحالی‌که بسیاری از هنرمندان متعهد و ارزشی در تئاتر، یا فرصت اجرای نمایش‌های خود را نمی‌یابند و اگر هم فرصت یابند باید مدت‌ها در نوبت انتظار برای خالی شدن تالارها بمانند، یک متهم، به این سرعت و بلافاصله پس از آزادی آن‌هم درحالی‌که همچنان پرونده مراودات وی با سفارت‌خانه‌های اروپایی باز و برخی اقدامات ضد فرهنگی علیه کشور به‌صورت سازمان‌یافته و البته پنهان وی همچنان روی میز است، مجال روی صحنه بردن نمایش خود را بیابد؟

منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزارت ارشاد این تذهبون
سیدهادی
Iran, Islamic Republic of
این آقا یک جرمی را مرتکب شده و محکومیت آن را هم گذرانده و کشیده اگر در حکم قضائی ایشان قید شده پس از آزدای مثلا تا چند سال حق فعالیت هنری در عرصه تاتر و سینما ندارد خوب این اقدام ایشان خلاف و دهن کجی به قانون است و باید حتما برخورد شود ولی اگر پس از سپری کردن محکومیت و ازادی از زندان محدودیتی برای کار و فعالیت هنری ندارد کجای این کار دهن کجی به قانون است ؟!!! ...
United States
هنر در ارتقای جاسوس و جاسوسی برای نظام سلطه صهیونیستی که متاسفانه به راحتی دارد جولان میدهد و آنهم فقط در ایران . در کشورهای مدعی آزادی این موارد در نطفه خفه شده و به اسم دموکراسی.
Iran, Islamic Republic of
این افراد دیگه به چه زبانی بگویند به کشورهای غربی وابسته اند
رضا
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم این مسخره بازی ها یعنی چه؟
اختلاسگر: ب. ز
فاتل فراری: ح. ن
دزد سر گردنه: ن. م
کارگردان جاسوس: آ. د
مگه مردم مسخرتون هستند؟
یا ننویسید یا مثل آدم توضیح بدید،
یارو رو به حین تجاوز و قتل و غارت و ... دستگیر می کنند، بعد عکسش رو شطرنجی می کنند، زیرش هم با افتخار توضیح می دهند نامبرده دارای ۳۶ مورد پرونده مشابه در پیشینه خود بوده،
زکی !!!!