يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱۶

قالیباف: مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 696584
محمدباقر قالیباف گفت: کسانی که راه برون‌رفت از مشکل اقتصادی را مذاکره می‌دانند باید به آن‌ها یادآور شد نتیجه آن را در برجام به‌خوبی مشاهده کردید.
قالیباف: مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف پنجشنبه‌شب در یادواره شهدای صدرا اظهار داشت: تا قبل از برجام عده‌ای براین باور بودند که مذاکره حلال مشکلات است، ولی نتیجه‌اش را بعد از برجام دیدیم که هرگز آمریکا قابل‌اعتماد نبوده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها را قبول داریم، اما کاغذ پاره بودن آن را باور نداریم، افزود: بد‌تر از تحریم‌ها ناکارآمدی و ضعف مدیریتی است که کشور را با چالش بزرگ اقتصادی روبه رو کرده که نشان از بی‌تدبیری و رانت‌خواری است.

قالیباف خاطرنشان کرد: گرانی و مشکلات اقتصادی بر مردم به‌ویژه پا‌برهنگان و مستضعفانی که ستون انقلاب هستند فشار وارد کرده است.

مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد
فرمانده سابق ناجا با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد، گفت: کسانی که راه برون‌رفت از مشکل اقتصادی را مذاکره می‌دانند باید به آن‌ها یادآور شد نتیجه آن را در برجام به‌خوبی مشاهده کردید که دشمن هرگز اهل مذاکره نبوده است.

وی تصریح کرد: نتیجه تحریم‌ها و سختی‌هایی که نظام سلطه علیه مردم ایران اعمال می‌کند را در خلیج‌فارس دیدید، هرچند که اهل جنگ نیستیم، اما به تجاوز پاسخ محکم می‌دهیم.
قالیباف در مورد تحریم علیه وزیر امور خارجه ایران نیز بیان داشت: ظریف زبان گویای ملت است و ایران اسلامی هرگز بی‌حرمتی از سوی استکبار را تحمل نمی‌کند.

شهردار سابق تهران اضافه کرد: فشار دشمنان و نفوذی‌هایی که در داخل کشور هستند هرگز مردم را ناامید نمی‌کند و در این مورد مدیریت قوی و کارآمد مبتنی بر جوانان قابلیت مقابله با تحریم‌های اقتصادی را دارد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جنا ب قالیباف گل گفتی اگر این چهار درصدی ها. دست از رانت ورانت خواری بکشند همه مشکلات حل. می شود و این مردم در برابر همه سختی ها مثل 8 سال دفاع مقدس مقاومت می کنند وهیچ واهمه ایی ندارندبه امید خدا ویاری امام زمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Canada
....
Sweden
باید آدم کاردان مصدر کار اقتصادی باشد....
Sweden
...
Canada
....
نورا
...
United States
مذاكره را ميشه امتحان كرد و با عزت و اقتدار سيستم هاي حسابرسي كشورهاي پسشرفته را مورد استفاده قرار داد بطوريكه حتي نتوان دلاري را به كانادا و استراليا و حتي انگليس غير قانوني انتقال داد.
سید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
yazdan
Iran, Islamic Republic of
....
رسول
Iran, Islamic Republic of
الان تخصص خود قالیباف چیه که در مورد مشکلات اقتصادی نظر میده ؟......
Iran, Islamic Republic of
روحانی که میگه حقوقدانم و دیپلمات!؟؟؟؟؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این حرف نشان میدهد که ایشان هم به ریشه مسائل زیاد اشراف ندارد...
United Arab Emirates
آقای قالیباف چاره کار ساده است ....اتحاد.....همکاری با دولت...اعتمادبه جوانان....!!
ممد
Canada
عربستان به خاطر فروش سرشار نفت بسیار پولدار شده. مگر میشود در تحریم جهان بود و پیشرفت اقتصادی کرد؟؟؟!!! مثل مغازه ی سر کوچه ی شما که هیچکس از آن خرید نکند!!!