جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کشف بیش از سه تن مواد مخدر در ایرانشهر

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب: 694082
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر گفت: بیش از سه تن مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر کشف شد.
کشف بیش از سه تن مواد مخدر در ایرانشهر
به گزارش جهان نيوز، محسن گل محمدی در زاهدان اظهار کرد: بیش از سه تن مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر به تشریح موضوع پرداخت و گفت: در پی کسب اخباری در خصوص حمل مواد مخدر توسط دودستگاه کامیون در محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از توقیف و بازرسی خودروهای مذکور بیش از ۳۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش که بطرز ماهرانه ای در این کامیون ها جاسازی شده بود را کشف و دونفر متهم نیز در این خصوص دستگیر کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پرسنل اداره اطلاعات شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ کلیه اقدامات انجام گرفته را در راستای صیانت از جوانان کشور که سرمایه ملی و اصلی کشور هستند، دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *