جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

شناسایی و پلمب ۱۱۰منزل پلاک قرمز در جنوب‌تهران

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 685997
مهر نوشت: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از شناسایی و پلمب ۱۱۰ منزل پلاک قرمز در جنوب تهران خبر داد.
شناسایی و پلمب ۱۱۰منزل پلاک قرمز در جنوب‌تهران
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی اسدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار داشت: با توجه به پاکسازی صورت گرفته در این مناطق انتظار ما این است که اعضای شورا و دستگاه‌های عضو در آن در حوزه‌های پیشگیرانه ورود کرده برنامه‌های خود را در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر طرحریزی کنند.

اسدی افزود: آنچه به عنوان مشکلات اجتماعی در سطح محلات وجود داشت با همکاری و مشارکت تمامی اعضای شورا و دستگاه‌های عضو مورد رسیدگی قرار گرفت و توانستیم به جمع‌آوری بالغ بر ۸ هزار نفر معتاد متجاهر حدود ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدر و همچنین شناسایی و پلمپ ۱۱۰ پلاک قرمز و حدود ۷۰۰ اتاقک نسبت به ایمن سازی این مناطق نقش قابل توجهی را ایفا کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران بیان داشت: اکنون نیز رسیدگی به وضعیت مالکیت منازل این مناطق در دستور کار شورا قرار گرفته که یا بتوانیم با دستور مقام قضائی نسبت به مصادره منازل اقدام کنیم و یا بر اساس قوانین شهرداری نسبت به تخریب بازسازی و بهسازی آن ورود داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
۱۱۰ عدد خوبی برای پلاک قرمز نیست!!! ( در ابجد معنی کنید) چرا ۱۰۹ یا ۱۱۱ نکردند؟
Iran, Islamic Republic of
خاصیت گرداب هضم کردن است!