جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

۴۵۰ کیلوگرم تریاک در سراوان کشف شد

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 670690
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودور حامل ۴۵۰ کیلوگرم تریاک در سراوان خبر داد.
۴۵۰ کیلوگرم تریاک در سراوان کشف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر با استفاده از خودروی سواری پژو از نوار مرزی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را وارد کشور کنند در عملیات ضربتی مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو ۴۵۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب نهادهای اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم مرزداران، مبارزه با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری و قاچاق موادمخدر به عنوان بلایی خانمان‌سوز در جامعه است و برخورد مرزداران در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *