يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

ادعای عجیب نتانیاهو در خصوص اصالت فلسطینیان

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 693443
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی اعلام کرد که اصالت فلسطینیان قدیمی به جنوب اروپا بازمی‌گردد و اصالت فلسطینیان کنونی به شبه جزیره عرب ربط پیدا می‌کند.
ادعای عجیب نتانیاهو در خصوص اصالت فلسطینیان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه خود در توییتر نوشت: پژوهش‌ها و تحقیقات جدیدی که در خصوص آزمایش "DNA" از یک مکان قدیمی فلسطینی در شهر "عسقلان" انجام شده، این واقعیت را که آن را از کتاب مقدس می‌دانیم، تایید می‌کند و طبق آن، اصالت فلسطینیان قدیم به جنوب اروپا بازمی‌گردد.

وی در ادامه مدعی شد، کتاب مقدس به مکانی به نام "کافتور" اشاره می‌کند که احتمالا همان جزیره "کریت" جدید است و هیچ ارتباطی با فلسطینیان قدیمی و فلسطینیان کنونی ندارد که اجدادشان پس از هزاران سال از شبه جزیره عرب به اسرائیل آمدند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد، در مقایسه با ۴۰۰۰ سال از ارتباط میان ملت یهود با خاک اسرائیل، ارتباط فلسطینیان با این سرزمین چیزی به شمار نمی‌آید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ازسال 1974 تاکنون کسی به داد مردم فلسطین نمی رسد.
رژیم کودک کش صهیونیستی با بمب فسفری نوارغزه را بمباران می کند.
که اسرائیل از بمب فسفری برای هدف قراردادن غیرنظامیان درنوارغزه استفاده می کند.