شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مهلت 48 ساعته اسرائیل به پایان می رسد

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 280689
مهلت ۴۸ ساعته اتحادیه اروپا برای ارائه پاسخ اسرائیل مبنی بر آزادی سامر العیساوی امروز به پایان می‌رسد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کمیسیون اروپا دیروز اعلام کرد تلاش‌های خود را برای آزادی سامر العیساوی، اسیر فلسطینی دربند زندان‌های اسرائیل که بیش از 8 ماه در اعتصاب غذا به سر می‌برد، آغاز کرده است.

یوری ون وینکل، نماینده کمیسیون اروپا در امور سیاسی که روز دوشنبه در نشست حمایتی از سامر العیساوی بیرون از مقر کمیسیون اروپا در بیت المقدس شرکت کرده بود با اعلام این خبر افزود: کمیسیون اتحادیه اروپا منتظر پاسخ اسرائیل برای آزادی العیساوی است.

این اتحادیه 48 ساعت به اسرائیل فرصت داده تا پاسخ روشنی درباره آزادی العیساوی ارائه کند.

وینکل همچنین به مذاکرات اخیر اشتون و طرف اسرائیلی اشاره کرد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیشتر از طرف اسرائیلی خواسته بود برای آزادی العیساوی مذاکرات را آغاز کند.

روز گذشته خانواده العیساوی نامه‌ای را تسلیم نماینده اتحادیه اروپا در بیت‌المقدس کرد که طی آن خواستار اقدام فوری این اتحادیه برای اعمال فشار به اسرائیل برای آزادی این اسیر فلسطینی شده بود. این نامه از بی‌تفاوتی اتحادیه اروپا نسبت به  وضعیت العیساوی در زندان انتقاد کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *