جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

در سرتاسر سوریه با ایران مقابله می‌کنیم

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب: 616701
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تایید سفر هفته آینده‌اش به سه کشور اروپایی، گفت این رژیم با حضور نظامی ایران در سوریه مقابله می‌کند.
در سرتاسر سوریه با ایران مقابله می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تایید کرد که هفته آینده برای رایزنی علیه ایران، به اروپا سفر می‌کند.

بنا بر اعلام دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو گفت: «هفته آینده به آلمان، فرانسه و انگستان می‌روم و با صدر اعظم [آلمان] آنگلا مرکل، رئیس‌جمهور [فرانسه] امانوئل ماکرون و نخست‌وزیر [انگلستان] ترزا می، دیدار می‌کنم.»

وی افزود: «من تحولات راهبردی منطقه‌مان را به آن‌ها ارائه خواهم کرد. این تحولات به تلاش‌ها برای متوقف کردن تجاوزگری ایران در سوریه و مناطق دیگر، مرتبط است.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «به ایران اجازه نخواهیم داد به تسلیحات هسته‌ای مجهز شود. ما به اقدام علیه هدف ایران برای ایجاد حضور نظامی در سوریه در برابر ما، ادامه خواهیم داد، آن هم نه فقط در جولان، بلکه در سرتاسر سوریه.»

نتانیاهو قرار است روز دوشنبه تور اروپایی‌اش را از آلمان شروع کند. او سه‌شنبه به فرانسه و چهارشنبه به انگلستان می‌رود. همزمان، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم با همراهی یک هیئت امنیتی، برای رایزنی درباره وضعیت سوریه، راهی مسکو می‌شود. مشاوران امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی هم این هفته برای بحث درباره ایران با هم دیدار کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *