پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

هیچ تغییری در محدوده زوج و فرد صورت نمی‌گیرد

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 689418
معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تغییری در محدوده زوج و فرد تهران در جریان طرح جدید به نام طرح کاهش آلودگی رخ نمی‌دهد از جریمه موتورسیکلت‌های بدون معاینه فنی خبر داد.
هیچ تغییری در محدوده زوج و فرد صورت نمی‌گیرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سرهنگ مجید رضایی اظهار داشت: از ابتدای تیرماه امسال هیچ محدوده‌ای به نام محدوده زوج و فرد نخواهیم داشت و همه تابلو‌های نصب شده که به عنوان مشخص کننده محدوده زوج و فرد نصب شده بود جمع آوری می‌شود.

معاون ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان طرح جدید ترافیکی که از اول تیرماه در پایتخت آغاز می‌شود هیچ تغییری در محدوده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود در خصوص جریمه موتورسیلکت‌هایی که فاقد معاینه فنی هستند، افزود: طبق قانون باید موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی جریمه شوند، اما در شهرداری و پلیس سازو کار دقیقی برای این کار نداریم، ولی به زودی کار‌هایی در این خصوص انجام خواهد گرفت و موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی جریمه خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *