جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا می‌شود

سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 656672
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر که بنا بر پیش‌بینی هواشناسی، پایداری جو و آلودگی هوا در تهران تا ظهر فردا ادامه دارد، گفت: طرح زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا خواهد شد.
زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا می‌شود
به گزارش جهان نيوز، محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، فردا تا پیش از ظهر با پایداری نسبی هوا مواجه خواهیم بود و از همین رو کارگروه شرایط اضطرار هوای استان تهران امروز تشکیل جلسه داد.

معاون پایش محیط زیست تهران ادامه داد: با توجه به اینکه میزان آلایندگی و مدت آن در حدی نبود که اینکارگروه اعلام شرایط هشدار داشته باشد، توصیه‌هایی برای شهروندان تهرانی برای مقابله با آلودگی هوا در روز آینده در نظر گرفت.

رستگاری ابراز داشت:‌ طرح زوج و فرد فردا به صورت داوطلبانه اجرا خواهد شد و توصیه می‌شود شهروندان از ترددهای غیرضروری در فضای باز خودداری کنند. این توصیه برای بیماران قلبی و ریوی و خردسالان جدی‌تر است.

وی ادامه داد: بهتر است شهروندان تهرانی با ایجاد یک مشارکت عمومی از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود از جمله سوزاندن لاستیک، برپا کردن آتش و ... در مناطق آلوده خودداری کنند.

به گفته معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، گشت‌های پایش سازمان محیط زیست فردا در استان تهران فعال‌تر خواهد بود اما فعالیت معادن شن و ماسه به طور کامل متوقف نشده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *