شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۸

واکنش مطهری به کلیپ رقاصی در مدارس

سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 685230
نایب رئیس مجلس با انتقاد از انتشار کلیپ‌های رقاصی و آهنگ‌های مبتذل در برخی مدارس کشور، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو بوده و مدیران اینگونه مدارس نیز برکنار شوند.
واکنش مطهری به کلیپ رقاصی در مدارس
به گزارش جهان نيوز، علی مطهری نماینده مردم تهران و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از انتشار کلیپ‌های رقاصی و آهنگ‌های مبتذل در برخی مدارس کشور، اظهار داشت: در این رابطه وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

وی افزود: مدیران اینگونه مدارس که در مدرسه آن‌ها اقدام به چنین مواردی می‌شود نیز باید برکنار شوند.
 
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
جهان نیوز!
چه عجب یه عکس درست از دکتر مطهری گذاشتی. امیدوارم همیشه اینکار را انجام دهید نه فقط موقعی که مواضع او با شما یکی است مثل همین خبر.
France
برادر مگر نمی دانی برای برخی هدف وسیله را توجیه می کند؟
رسول
Iran, Islamic Republic of
مطهری نگفت با نماینده ای که منتقد خود را در حضور جمع پفیوز احمق بنامد باید چه برخوردی کرد ؟یا با نماینده ای که به کارمند گمرک بگوید تو غلط کردی و..... هم داشته باشد چه باید کرد ؟
Iran, Islamic Republic of
دست پخت خودتونه
تلاش برای نفهمیدن تا کی؟
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری، چرا حرف های از این دست شما در روزنامه های اصلاح طلبان انعکاسی ندارد، دلیلش این نیست شما وقتی حرفهای آنها را بزنید مورد توجه هستید و اصلاحات توجهی به تفکرات شما ندارند.
Iran, Islamic Republic of
عجبی یه تکونی داد به خودش
مجید
Iran, Islamic Republic of
شما چه کاره هستید که حکم بر کناری مدیر مدرسه می دهید وظیفه نمایندگی همین است خجالت بکشید یک بار حکم شلاق یکبار حکم بر کناری
-شما چه کاره هستید
Iran, Islamic Republic of
...