شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

وقوع ۲ عملیات مقاومتی در کرانه باختری

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 678369
در تازه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی با سلاح سرد و در اختیار گرفتن سلاح نظامیان اسرائیلی، به سمت نظامیان این رژیم تیراندازی کرد که در جریان آن، دو صهیونیست کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.
وقوع ۲ عملیات مقاومتی در کرانه باختری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در تازه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی، یک نظامی اسرائیلی در شهرک «ارئیل»  واقع در کرانه باختری کشته و 6 شهرک‌نشین دیگر زخمی شدند.

طبق اعلام منابع، مجری این عملیات پس از آن‌که اسلحه نظامی اسرائیلی را در اختیار گرفت، اقدام به تیراندازی کرد. او سپس از محل تیراندازی متواری شد.

خبرنگار تلویزیون «روسیا الیوم» نیز با اعلام این‌که فرد فلسطینی به گروهی از نظامیان اسرائیلی تیراندازی کرده است، تأکید کرد که در این حادثه یک نظامی کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. 

منابع رسانه‌ای اسرائیلی می‌گویند عملیات تیراندازی در نزدیکی بزرگراه شهرک "ارئیل" در شمال شهر «سلفیت» به وقوع پیوست و نیروهای اشغالگر بلافاصله به محل حادثه گیسل شده و تحقیقات را آغاز کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *