پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲

تشدید لفاظی ضدایرانی بنی‌گانتز در انتخابات اسرائیل

سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 676235
«بنی گانتز» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و رقیب اصلی «بنیامین نتانیاهو» در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود از بلندی‌های اشغالی جولان دیدن کرده و به لفاظی علیه حضور ایران در سوریه پرداخته است.
تشدید لفاظی ضدایرانی بنی‌گانتز در انتخابات اسرائیل
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «بنی گانتز» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس حزب تازه‌تأسیس «انعطاف برای اسرائیل» در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود ضمن بازدید از بلندی‌های اشغالی جولان به لفاظی درباره حضور ایران در سوریه، لبنان و فلسطین پرداخته است.

«بنی گانتز» که اصلی‌ترین رقیب نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی در انتخابات ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ است، در کنار سه مقام پیشین نظامی و سیاسی متحد خودش به منطقه‌ای در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه رفته و طی سخنانی گفته که در صورت پیروزی در انتخابات و تشکیل کابینه، به حضور نیروهای ایرانی در سوریه، لبنان و فلسطین پایان خواهد داد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، بنی گانتز رهبر ائتلاف موسوم به «حزب آبی و سفید» که شامل او، «یئیر لاپید» وزیر سابق دارایی، «موشه یعلون» وزیر جنگ پیشین و «گابی اشکنازی» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش این رژیم است، روز دوشنبه (دیروز) از یک منطقه در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه دیدن کردند.

گانتز به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و حزبش «لیکود» علیه او و تاکیدیشان بر چپگرا بودن گانتز اینطور جواب داد: «نتانیاهو به دروغگویی و تحریک مردم ادامه می‌دهد. او آمادگی این را دارد که برای دور کردن توجهات از اعلام جرم علیهش، هر چیزی بگوید. او این را می‌داند که ظرف یک سال او دادگاهی خواهد شد و زمانش به سر آمده است».

رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که به همراه لاپید، یعلون و اشکنازی در جولان اشغالی حضور یافتند، در اظهاراتی به اسرائیلی‌ها قول داد که او و کابینه‌اش هرگز از جولان دست نخواهند کشید.

رهبر «حزب آبی و سفید» رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او درنظر دارد به حضور «ساکنان اسرائیلی در جولان افزایش خواهد داد تا این پیغام محکم برای همه ارسال شود که ما هرگز بلندی‌های جولان را واگذار نخواهیم کرد».

بنی گانتز در موضعی مشابه با مواضع نتانیاهو، ادعاهایی درباره حضور ایران در سوریه، لبنان و فلسطین مطرح و بر لزوم مقابله با این حضور تاکید کرد.

او گفت: «ما شاهد افزایش استقرار ایران در این منطقه هستیم و مانند غزه و لبنان، تهدیدات قابل ملاحظه‌ای وجود دارند که ما باید به آنها بپردازیم. در اینجا سه ژنرال و یک وزیر سابق که عضو کابینه امنیتی بوده، حضور دارند و در مجموع ۱۱۷ سال تجربه نظامی وجود دارد. ما یک کابینه قدرتمند ایجاد خواهیم کرد و همراه با ارتش و نیروهای امنیتی اسرائیل با این چالش‌ها به روشی مسئولانه خواهیم پرداخت. ما برای دفاع از کشور یا جنگ با ترور نیازی به راهنمایی کردن نداریم. ما از اینکه نیروهای ایرانی خودشان را در سه جبهه سوریه، لبنان و نوار غزه مستقر کنند، مانع خواهیم شد و به این حضور پایان خواهیم داد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان تروریست ها را تسلیح می کند.
عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده ازآمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی، تروریست ها را درمناطق مختلف خاورمیانه تسلیح وتجهیزمی کند.
تجاوزعربستان به یمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
تجاوز امارات به یمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
آمریکا کمک مالی برخی کشورهای عربی به داعش درسوریه و عراق آموزش نظامی می دهد.
آمریکا عناصرداعش را دراردن آموزش داده است.
آمریکا درخاورمیانه حامی داعش است.
حضور آمریکا درسوریه و عراق و... مبارزه با تروریست ها نیست واشنگتن دراین منطقه با داعش درارتباط است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل ازسال 2011 تاکنون تسلیحات مورد نیاز داعش و گروه های تروریستی را تامین می کند و همچنان نیز با حمایت آمریکا واروپا ادامه می دهد.
مشارکت غرب درجنایات نتانیاهو درفلسطین، غزه، سوریه و منطقه باید متوقف شود.
رژیم صهیونیستی تروریست ها را تسلیح می کند.
اسرائیل ازتروریست ها درسوریه و منطقه حمایت می کند.
صهیونیست ها با پشتیبانی آمریکا واروپا جنایت می کنند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ رژیم جعلی صهیونیستی عامل اصلی به وجود آمدن داعش درسراسرجهان بود.
جنایت صهیونیست ها تحت نظرآمریکا، انگلس وسازمان ملل!
حمایت آمریکا، انگلیس و سازمان ملل از رژیم صهیونیستی حمایت ازتروریسم است.
صهیونیست ها حق حضور درفلسطین اشغالی را ندارند.
چرا داعش ازسال 2011 تاکنون با صهیونیست ها نمی جنگد؟
زمان آن فرا رسیده است که غده سرطانی رژیم صهیونیستی ریشته کن شود وبه اشغالگری صهیونیست ها پایان داده شود.
اسرائیل عامل تروریسم دولتی درمنطقه است.
آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
آمریکا بزرگترین کشورحامی تروریسم درجهان است.
آمریکا و اسرائیل عامل ایجاد ناامنی درمنطقه است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
آمریکا تا مدت ها ازداعش حمایت می کرد.