شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
در اظهاراتی مداخله‌جویانه؛

سناتور آمریکایی «مادورو» را تهدید کرد

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 672791
سناتو جمهوریخواه ایالت فلوریدا آمریکا تهدید کرد چنانچه رئیس جمهوری قانونی ونزوئلا علیه اپوزیسیون اقدامی انجام دهد، با تبعات سختی مواجه خواهد شد.
سناتور آمریکایی «مادورو» را تهدید کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مارکو روبیو سناتور جمهوریخواه آمریکا، حین دیدار از مرز مشترک کلمبیا-ونزوئلا تهدید کرد چنانچه نیکلاس مادورو رئیس‌جمهوری قانونی ونزوئلا اقدامی علیه اپوزیسیون این کشور انجام دهد، با تبعات سختی مواجه خواهد شد.

البته روبیو از اظهارنظر درباره اینکه آیا با دخالت نظامی آمریکا در ونزوئلا مخالف است یا خیر، طفره رفت.اما وی مدعی شد چنانچه مادورو قصد زندانی کردن یا آسیب رساندن به خوان گوایدو رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا را داشته باشد، آمریکا کنار نخواهد ایستاد.

روبیو در این باره مدعی شد: خطوط قرمز مشخصی وجود دارد که مادورو از آنها به خوبی آگاه است. تبعات گذشتن از این خطوط، سخت و سریع خواهد بود.

گفتنی است حدود یک ماه پیش، گوایدو که رئیس کنگره ملی ونزوئلا است، با حمایت آمریکا مشروعیت مادورو را زیر سوال برد و عنوان ریاست جمهوری این کشور آمریکای لاتین را غصب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *