سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

آمریکا: مادورو باید از قدرت کناره‌گیری کند!

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب: 656405
وزیر دفاع آمریکا در جریان نشستی با دخالت در امور داخلی ونزوئلا ، کناره‌گیری رئیس جمهور این کشور از قدرت را خواستار شد.
آمریکا: مادورو باید از قدرت کناره‌گیری کند!
به گزارش جهان نيوز، وزیر دفاع آمریکا در نشستی که روز یکشنبه برگزار شد با مستبد خطاب کردن «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا، خواستار کناره‌گیری وی از قدرت شد.

 به نوشته هفته‌نامه «نیوزویک» «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا در جریان مراسم سالیانه‌ای در کتابخانه «دونالد ریگان» در کالیفرنیا مدعی شد که واشنگتن در کنار رفتن مادورو از قدرت نقشی ندارد و این مسئله مربوط مردم این کشور و دولت‌های منطقه (متحدان واشنگتن) است.

این در حالی است که آمریکا بارها در امور کشورهای آمریکا لاتین از جمله ونزوئلا دخالت کرده و به مخالفان حکومت‌های مردمی این منطقه کمک‌های مالی، تجهیزاتی ارسال کرده است.
 
نیکلاس مادورو
 
جیمز متیس در ادامه سخنان خود درباره ونزوئلا با ادعای کمک‌رسانی پزشکی به این کشور مدعی شد: «این وضعیت زمانی اتفاق می‌افتد که شما فرد مستبد و بی مسئولیتی دارید که کشور را ویران می‌کند. فکر می‌کنم که باید با متحدان آمریکای لاتین برای ایجاد ثبات در این کشور همکاری کنیم.»

گفتنی است که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور تاکنون چندین بار ونزوئلا را تحریم کرده و مقام‌های این کشور و حتی مادورو را در فهرست تنبیهی قرار داده است. چندی قبل نیز تلاش برای ترور مادورو به شکست انجامید.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *