جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۷

مادورو: انتخابات برگزار نمی‌کنم

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 668525
رئیس جمهور ونزوئلا درخواست مخالفان و کشورهای غربی برای برگزاری انتخابات در این کشور را رد کرد.
مادورو: انتخابات برگزار نمی‌کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با شبکه سی ان ان ترکیه در پاسخ به سوالی در زمینه احساسش طی روزهای گفت: انگیزه خیلی زیادی دارم و احساس عمیقی نسبت به سرزمین مادر می‌کنم.

وی با متهم کردن واشنگتن به راه اندازی یک جنگ علیه استقلال ونزوئلا گفت: همه اینها به آمریکا برمی‌گردد. آنها می‌خواهند سرزمین ما را حیاط خلوت خود کنند.

نیکلاس مادورو که به تازگی مراسم سوگند دور دوم ریاست جمهوری خود را برگزار کرده، در ادامه تاکید کرد که برای پایان دادن به بحران این روزها در ونزوئلا انتخاباتی برگزار نخواهد شد.

وی همچنین درباره خوان گوایدو رهبر مخالفان نیز گفت که دادگاه قضایی درباره بازداشت وی تصمیم خواهد گرفت. 

مادورو همچنین مذاکره با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را غیرمحتمل خواند و گفت او همه آمریکای لاتین را کوچک می‌شمارد. 

پیش از این برخی کشورهای غربی از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس از دولت ونزوئلا خواسته بودند که طی 8 روز آینده انتخابات برگزار شود در غیر اینصورت آنها گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمت خواهند شناخت.

مادورو با بیان اینه ونزوئلا طی 20 سال گذشته بارها هدف تلاشهایی نظیر کودتا بوده است به کودتای اوریل 2002 اشاره کرد که با حمایت مردم از دولت خنثی شد. وی اضافه کرد که از زمان مرگ هوگو چاوز ما بارها مورد حمله قرار گرفته ایم اما زمانی که دولت دونالد ترامپ روی کار آمده است این حملات بدتر و شدیدتر شده است. آنها اکنون به دنبال کودتا در ونزوئلا هستند. 

رئیس جمهور قانونی ونزوئلا در ادامه تاکید کرد که روزنامه واشنگتن پست و خبرگزاریهای آمریکایی خودشان گزارش دادند که ترامپ روز 22 ژانویه به گوایدو دستور اجرای کودتا را داده است. گوایدو با نقض قوانین ونزوئلا خود را به عنوان رئیس جمهور معرفی کرده است. اما ما این تلاشها را خنثی میکنیم و در مقابل آن می‌ایستیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشالله این دیکتاتور سقوط کند و راه برای سقوط بقیه نیز هموار شود!!!!
France
انشالله
Netherlands
به نفرین گربه سیاه بارون نمیاد
Iran, Islamic Republic of
برای دیکتاتور که انتخابات معنی ندارد .
Iran, Islamic Republic of
مثل موسوی که براش انتخابات معنی نداشت
و به محسنی اژه ای گفته بود حتی دوباره هم که رأی نیاره نتایج رو نمی پذیره
Iran, Islamic Republic of
انشالله تو فرانسه هم دیکتاتور دلقک سرنگون بشه مردمش یه نفس راحت بکشن
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
مادورو با انتخاب دمکراتیک مردم انتخاب شده و امریکا و اروپا حق ندارد درخصوص انتخاب مردم نظر دهد موسوی هم سال 88 با همین توهم زیر انتخابات مردم زد و ما 9 دی سر جایش نشاندیمش