دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۳

گاف جدید بایدن در مورد خودش و اوباما

سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 881357
بایدن در سخنرانی انتخاباتی‌اش به اشتباه عنوان کرد طی دوران پاندمی کرونا اوباما رئیس‌جمهور و خودش هم معاون رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.
گاف جدید بایدن در مورد خودش و اوباما
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به اشتباه عنوان کرد در طول پاندمی کرونا معاون رئیس‌جمهور بوده و باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق این کشور او را برای کمک به شهر دیترویت واقع در ایالت میشیگان اعزام کرده است.

بایدن در جریان سخنرانی خود گفت: زمانی که من معاون رئیس‌جمهور بودم، اوضاع در طول دوران همه‌گیری بسیار بد بود. باراک به من گفت: به دیترویت برو و کمک کن تا وضعیت را درست کنی.

ادعاهای اشتباه بایدن در حالی مطرح شد که پاندمی کرونا نه در دوره باراک اوباما بلکه در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ اتفاق افتاد. با این حال در دوران پایانی همه‌گیری او با پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، جانشین ترامپ شد.

وی که اکنون رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 محسوب می‌شود، بار دیگر از دوران ریاست‌جمهوری ترامپ و عملکرد وی در این دوران انتقاد کرد و گفت: هرگز فراموش نمی‌کنیم که ترامپ تا چه اندازه در مورد پاندمی کرونا به مردم دروغ گفت و به مردم آمریکا توصیه کرد، برای مقابله با این بیماری سفیدکننده تزریق کنند.

این چندمین بار است که بایدن برای نقد رقیب انتخاباتی خود، اظهاراتی را در جریان سخنرانی‌های انتخاباتی اش عنوان می‌کند که کاملا اشتباه بوده و یک بار دیگر، سلامت ذهنی‌اش را به عنوان نامزد اصلی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا زیر سوال می‌برد.
https://jahannews.com/vdcjiveoauqeotz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiveoauqeotz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دوكانش هست هر از چندگاهي تظاهر به چرند گوئي مي كنه هر دوشون بنده شيطانند .
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور مشنگ آمریکا
Iran, Islamic Republic of
آخه موندم این آلزایمری بیچاره رو کی رئیس جمهورش کرد؟!!