چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مادورو: همیشه آماده مذاکره با مخالفان هستم

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 668042
رئیس جمهور ونزوئلا در کنفرانس خبری در کاراکاس گفت که همیشه آماده مذاکره با مخالفان بوده و هست.
مادورو: همیشه آماده مذاکره با مخالفان هستم
به گزارش  جهان نيوز به نقل از تسنیم، "نیکلاس مادورو" رئیس جمهور ونزوئلا در کنفرانس خبری که جمعه در کاخ ریاست جمهوری برگزار کرد گفت که وی همیشه برای مذاکره با مخالفان آماده بوده و هست و از "خوان گوایدو" رهبر مخالفان این کشور دعوت به مذاکره کرد.

وی اضافه کرد: رسانه های بین المللی تصویری تحریف شده از من و کشورم در راستای منافع آمریکا به تصویر کشیده اند.

مادورو همچنین خواستار تبعیت دیپلمات های آمریکایی از دستور خروج آنان از ونزوئلا شد و در عین حال تاکید کرد که روابط تجاری با واشنگتن همچنان برقرار است.

مادورو روز چهارشنبه اعلام کرد کاراکاس روابط دیپلماتیک با واشنگتن را قطع و همه دیپلمات‌های آمریکایی را از خاک کشورش اخراج کرد.

وی به دیپلمات‌های آمریکایی 72 ساعت فرصت داده بود تا از ونزوئلا خارج شوند.این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای ریاست جمهوری خودخوانده "خوان گوایدو" رهبر مخالفان دولت ونزوئلا را به‌رسمیت شناخته اعلام کرد که ایالات متحده از تمام توان اقتصادی و سیاسی خود برای برقراری دموکراسی در ونزوئلا حمایت خواهد کرد.

رویترز روز جمعه گزارش داد که تعدادی از دیپلمات های آمریکایی ونزوئلا را ترک کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *