جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

وزیر صنعت به خودروسازان اولتیماتوم داد

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 666648
وزیر صنعت، معدن و تجارت با فرا خواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آنها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.
وزیر صنعت به خودروسازان اولتیماتوم داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه‌ای که با حضور مدیران عامل ایران خودرو و سایپا و رئیس سازمان حمایت برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تأکید کرد و افزود: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم در پیش‌فروش خودروها جلب شود.

وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اطلاع‌رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حق‌شان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان  حمایت باید به طور جدی در آن اهتمام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا دوستان تیتر های مرتبط با این خبر را بخوانید

تا الان انصفا چه کاری شده جز حرف زدن
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
برادر شما این کاره نیستید !! ملت از دادستان کل کشور درخواست میکند ورود کند . سلطان خودرو سازها باید در اسرع وقت دراز گردده .بنظر میرسد یکی از سرمنشا ئ فتنه 98 خودرو سازها باشند.متاسفانه بنظر میرسد کاهش قیمت سایر اقلام ها اینبار تبعیت از قیمت خودرو میکنند که چهل سال است به دروغ شعار خودکفایی سر دادند؟!
Iran, Islamic Republic of
....
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
از وزیر محترم که اولتیماتوم داد ممنونیم
هرروز اولتیماتوم بده مگه ما گفتیم نده
اصلا شب هم اولتیماتوم بده
Iran, Islamic Republic of
جدي نگيريد