پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۳

محصولات ایران خودرو باز هم گران شد

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 696333
در حالی که ایران خودرو دو روز پیش قیمت دو محصولش را افزایش داده بود، امروز نیز قیمت 4 محصول دیگر را افزایش داد؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت بود.
محصولات ایران خودرو باز هم گران شد
به گزارش جهان نيوز، در شرایطی که بازار خودرو به سمت ثبات پیش می‌رفت و قیمت خودروها روندی کاهشی در پیش گرفته بود، اقدام خودروسازان برای افزایش قیمت 6 محصولش در کنار بازگشت نرخ‌ها به سایت‌های خرید و فروش خودرو باعث توقف این روند شد و حالا قیمت‌ها در بازار روندی افزایشی به خود گرفته است.

در جدیدترین تصمیم مدیران خودروسازی، قیمت پژو 206 صندوق دار V8 از 80 میلیون و 754 هزار تومان به87 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافته است. قیمت دنا پلاس هم 120 میلیون و 119 هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت پژو پارس از 78 میلیون و 338 هزار تومان به 86 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. ایران خودرو قیمت جدید رانا را هم 71 میلیون و 330 هزار تومان تعیین کرده در حالی که قیمت این خودرو تا پیش از این، 67 میلیون و 440 هزار تومان بوده است.

ایران خودرو اخیراً قیمت پژو 405 اس‌ال‌ایکس را با افزایش 8 میلیون تومان، 76 میلیون و 12 هزار تومان تعیین کرده بود.همچنین قیمت پژو 207 دنده‌ای را با رشد 3 میلیون و 200 هزار تومانی معادل 99 میلیون و 990 هزار تومان اعلام کرده بود.

فارس نوشت، سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد به فارس گفت: در شرایطی که بازار روندی نزولی دارد، دلیلی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان وجود ندارد.

وی می‌گوید: در کنار بازگشت قیمت خودرو به سایت‌های خرید و فروش خودرو، خودروسازان با افزایش قیمت محصولاتشان به گران شدن خودرو در بازار دامن می‌زنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز یه بررسی جدی بکن این ایرانخودور داره خون مردمو میمکه ...
Iran, Islamic Republic of
ایرانخودرو تماس گرفته میگه رنگ خاکستری نداریم بخاطر مشکلات کارخونه و تحریم و این حرفها رنگ خاکستری کلا نداریم فقط سفید داریم اگه خواستید بگید تا ماشین فاکتور بشه بیاد ، بعد برای فردا فروش فوری زده دنا پلاس و 206 و سمند رنگهای قابل تحویلشو ببینید ،"" خاکستری ""آبی و.... با چه قیمتهای نجومی ، کوچکترین برنامه ریزی برای تولید و تحویل توی این شرکت وجود نداره ....
Iran, Islamic Republic of
چه دست هایی در بین مسئولین ارشد وجود دارد که اجازه نمی دهند خودروها توسط شورای رقابت قیمت گذاری شود؟
Iran, Islamic Republic of
لعنت به این خودروسازها....
وحید
Romania
لعنت خدا به این خودرو سازها ....
Romania
دشمنی ایران خودرو و سایپا با ملت بیشتر از دشمن امریکا و اسراییل است . ...!!
م.م
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بعد 13 ماه ماشین ام رو تحویل گرفتم. 206 تیپ 5
ولی زمان تحویل دیدم سنسور عقب و ضبط ماشین رو برداشتن.
الان هم افتادم دنبال این 2 قطعه که باید حدود 2 میلیون 500 پول بدم.
واقعا هیچ نظارتی وجود نداره...
یا حق
Romania
کار ایران خودرو از فرهنگ استدلال گذشته از پارسال تا حالا قیمت ها را بالای صد در صد بالا بردن...
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
...
Dani
United States
با خون دل ۷۵ میلیون جمع کردم
ظرف ۱ روز ۲۰۶ تیپ ۲ شد ۸۶ میلیون
تو تاریخ پیدایش بشر چنین افتضاحی دیده نشده.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لعنت به این خودرسازها خدایا کی از ظالم ها رو از بین می بری