جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

فروش بخش شمالی پارک جمشیدیه صحت دارد؟

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 659017
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری فروش بخش شمالی پارک جمشیدیه را تکذیب کرد.
فروش بخش شمالی پارک جمشیدیه صحت دارد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز تهران در حاشیه صدوهفتمین جلسه شورای شهر و در جمع خبرنگاران گفت: ساخت و ساز در ارتفاعات بالای 1800 متر ممنوع است و باید تبدیل به فضای سبز شود.

وی افزود: بخش شمالی پارک جمشیدیه جزو اراضی ملی است و قابل تصرف و فروش نیست. بر اساس قانون ارتفاعات بالای 1800 متر قابل فروش نیست و قسمت شمالی پارک جمشیدیه نیز در ارتفاعات بالای 1800 متر قرار دارد و باید تبدیل به فضای سبز شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ادامه داد: توسعه فضای سبز را در دامنه جنوبی البرز در دستور کار قرار داده‌ایم و به زودی اقدامات مرتبط انجام می‌شود.
مختاری تاکید کرد: هیچ فرد و ارگانی نمی‌تواند در ارتفاعات بالای 1800 متر نسبت به ساخت و ساز یا فروش اراضی اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هم وطن
Iran, Islamic Republic of
اگر اینطور است در انتهای خیابان جبلی بالای خیبان شهریور چطور یک سرمایدار چندین هکتار زمین ساختمان عظیمی را در میان باغ بسیار بزرگی ساخته و برج و باروی نگهبانی گذاشته که شما نمی توانید در کنا خیابان حتی لحظه ای پارک کنید. آیا انجا بالای 1800 متر نیست . اراضی ملی نیست. اگر سند دارد خوب به نفع ملت مصادره کنید . مگر کاخ های شاه و اطرافیانش را مصادره نکردید....