سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

دستور نتانیاهو برای تخریب منازل مجریان عملیات‌های استشهادی اخیر

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 658620
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تخریب منازل مجریان عملیات‌های استشهادی اخیر را صادر کرد.
دستور نتانیاهو برای تخریب منازل استشهادی ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از المیادین، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد که منازل مجریان عملیات‌های استشهادی اخیر ظرف 48 ساعت آینده تخریب شود.

نتانیاهو همچنین دستور بازداشت گسترده اعضای جنبش حماس در کرانه باختری اشغالی و همچنین محاصره کامل رام الله و البیره در کرانه باختری را صادر کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو قصد دارد هزاران واحد مسکونی را در کرانه باختری احداث و شهرک صهیونیست نشین عوفرا را توسعه دهد.

سه نظامی رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه در عملیات جوانان فلسطینی در یک دو راهی بین دو شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری کشته شده و دو نفر دیگر از آنها زخمی شدند.

این در حالی است که نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز اشرف نعالوه و صالح عمر البرغوثی را در دو عملیات نظامی در اردوگاه فلسطینی عسکر در شهر نابلس و در رام الله در کرانه باختری ترور کردند.

نیروهای اشغالگر نعالوه را مسئول تیراندازی هفتم اکتبر گذشته در داخل منطقه صنعتی برکان در شهرک صهیونیست نشین آریل در شمال کرانه باختری می دانستند که به کشته شدن دو شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنها منجر شد.

نیروهای اشغالگر همچنین به سمت خودروی البرغوثی و دو همراه او در شهر رام الله تیراندازی کرده و سپس آنها را بازداشت کردند. این نیروها سپس شهادت البرغوثی را اعلام کردند. صهیونیست ها البرغوثی را مجری عملیات عوفرا می دانستند که به زخمی شدن یازده صهیونیست انجامید.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *