چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

هوای شهرهای پرجمعیت آلوده می‌شود

يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 655931
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به غلظت آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی از دوازدهم تا چهاردهم آذرماه، از ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور و بارش در این منطقه از روز چهارشنبه خبر داد.
هوای شهرهای پرجمعیت آلوده می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده پیش‌بینی کرد و گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور، امروز (یکشنبه ۱۱آذرماه) بارش پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می‌دهد که تا ظهر امروز بارش در شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و دامنه‌های زاگرس قطع می‌شود.

وی تاکید کرد: فردا (دوشنبه ۱۲ آذرماه) بارش پراکنده از سواحل خزر و خراسان شمالی رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از شمال شرق خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که از فردا تا روز چهارشنبه (۱۲ تا ۱۴ آذرماه) آسمان صاف و هوا پایدار خواهد بود، گفت: افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پرجمعیت و صنعتی پیش‌بینی می‌شود که به تدریج در روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب، بارش در نیمه غربی کشور آغاز می‌شود.

وظیفه در پایان اظهار کرد: فردا (دوشنبه ۱۲ آذرماه) آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر و حداقل دمای ۱۵ و هشت درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز سه‌شنبه (۱۳ آذرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و هفت درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *