پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

هوای شهرهای پرجمعیت آلوده می‌شود

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 666770
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش شاخص آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی سه روز آینده خبر داد.
هوای شهرهای پرجمعیت آلوده می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه با اشاره به این که طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جو آرام وپایدار پیش‌بینی می‌شود، گفت: پیامد این وضعیت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز (۳۰ دی ماه) در قسمتهایی از شمال شرق کشور احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد، اظهارکرد: در جنوب شرق کشور و قسمتهایی از هرمزگان امروز وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد وغبار پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (اول بهمن) در نیمه جنوبی لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز و فردا قسمت‌های مرکزی و شرق خلیج فارس وغرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.وی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده گفت: فردا و پس‌فردا (۳۰ دی و اول بهمن) آسمان تهران کمی ابری، غبارآلود و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت طی این دو روز به ترتیب ۷ و ۱- درجه سانتیگراد و ۸ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *