يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

محمود عباس: قدس و فلسطین فروشی نیستند

دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 649242
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سی‌امین نشست مرکزی شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که قدس و فلسطین فروشی و قابل سازش نیستند.
محمود عباس: قدس و فلسطین فروشی نیستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سخنرانی خود در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در رام‌الله اعلام کرد: قدس و فلسطین فروشی و قابل سازش نیستند.

عباس ضمن سرزنش تحریم‌کنندگان شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین گفت: ننگ بر شما.وی همچنین گفت: اگر اعلامیه بالفور محقق نشود، معامله قرن نیز محقق نمی‌شود.عباس همچنین تاکید کرد: ما به اصولمان پایبندیم، در سرزمین خود ایستادگی می‌کنیم، اشتباهات ۴۸ و ۶۷ را تکرار نمی‌کنیم و بر این باور هستیم که قدس تنها پایتخت فلسطین است.

محمود عباس تصریح کرد: شهرک‌سازی از همان ابتدا غیرقانونی بود و باید سرزمینمان را به خودمان بازگرداند.رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید کرد: کشوری بدون غزه وجود ندارد و تشکیل کشور در مرزهای موقت را رد می‌کنیم.

 عباس همچنین گفت: حقوق شهدا و اسیران خط قرمز ما است و اجازه آسیب زدن به آن را هرگز نخواهیم داد و این امر برای ما مقدس است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *