شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افتتاح دفتر جدید سازمان ملل در شهر «آلماتی»

پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 648674
دفتر جدید سازمان ملل در شهر «آلماتی» قزاقستان با حضور مقامات دولتی این کشور و نمایندگان دفاتر مختلف این سازمان بین‌المللی افتتاح شد.
افتتاح دفتر جدید سازمان ملل در شهر «آلماتی»
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس ، دفتر جدید سازمان ملل با حضور مقامات دولتی این کشور و نمایندگان 14 دفتر این سازمان بین‌المللی در شهر «آلماتی» قزاقستان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، ساختمان جدید به تمام استانداردهای بین المللی و امنیتی مجهز بوده و با هزینه شهرداری آلماتی ساخته شده است.

در این مراسم «افشان خان» رئیس دفتر منطقه‌ای یونیسف با اشاره به افتتاح دفتر سازمان ملل گفت: نمایندگی‌های مختلف سازمان ملل سهم زیادی در توسعه قزاقستان دارند و این کشور نیز به توسعه سازمان ملل کمک می‌کند.

وی ادامه داد: از طرف دبیر کل سازمان ملل از دولت قزاقستان از جمله وزارت امور خارجه برای فراهم کردن شرایط مطلوب برای فعالیت دفاتر منطقه‌ای و علاقمندی این کشور به برنامه توسعه پایدار تشکر می‌کنیم.

«باورجان بایبک» شهردار آلماتی نیز آمادگی شهرداری برای گسترش همکاری با سازمان ملل و تأمین تمام نیازهای دفتر این  سازمان را اعلام کرد.شایان ذکر است که ساختمان جدید سازمان ملل در منطقه مرکزی آلماتی قرار دارد و مقامات این نهاد بین‌المللی در اواخر سال جاری به دفتر جدید نقل مکان می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *